[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تاثیر آموزش مبتنی بر فناوری بر انگیزش پیشرفت تحصیلی، یادگیری، و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی در درس زبان انگلیسی
اسماعیل زارعی زوارکی، فرحناز دلاوریان *، پرویز شریفی درآمدی، داریوش نوروزی، علی دلاور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی مداخله با روش تحلیل رفتار کاربردی و نوروفیدبک بر ارتقای مهارت‌های شناختی، اجتماعی و فعالیت‌های روزمره زندگی در کودکان مبتلا‌به اختلال طیف اوتیسم
رقیه محمدی، محمد نریمانی *، عباس ابوالقاسمی، سمیه تکلوی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر ادراک خود و ابراز وجود دانش‌آموزان با نارسایی یادگیری
همایون هارون رشیدی *، پریسا کاشی زاده، کبری کاظمیان مقدم
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای بر شدت علایم کودکان مبتلا‌به اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی
نظام الدین قاسمی *، حبیب هادیان فرد، پریسا اوریادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مهدکودک تلفیقی بستری برای تعامل کودکان با اختلال‌های جسمی- حرکتی و عادی
نسیم رزاقی *، علیرضا عینی فر، عیسی حجت، ابراهیم پیشیاره
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر برنامه آموزش فرزندپروری مثبت بر نیمرخ ارتباط مادران و کودکان کم‌شنوا
محمد عاشوری *، محسن غفوریان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی دوره دوم ابتدایی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی بر‌اساس الگوی ویلیام رومی
آسیه مرادی، طیبه تازیکی *، سوگند قاسم زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی الگوی عصب روان‌شناختی خلاق سازی ذهن بر بهبود کارکردهای ادراکی- حرکتی، بینایی- فضایی و حافظه دانش‌آموزان حساب نارسا پایه اول تا پنجم دوره ابتدایی
علیرضا پیرخائفی *، غزل سادات پورنسایی، مجتبی صداقتی فرد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل ‌مسئله شناختی- اجتماعی
زهرا ترازی *، ملوک خادمی اشکذری، مهناز اخوان تفتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه توانایی بازشناسی هیجان چهره در افراد ناشنوا، کم‌شنوا و عادی
ملیحه ضیایی *، سیدموسی طباطبایی، مجتبی رجب پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by