You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تاثیر آموزش مبتنی بر فناوری بر انگیزش پیشرفت تحصیلی، یادگیری، و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی در درس زبان انگلیسی اسماعیل زارعی زوارکی، فرحناز دلاوریان
*، پرویز شریفی درآمدی، داریوش نوروزی، علی دلاور
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی مداخله با روش تحلیل رفتار کاربردی و نوروفیدبک بر ارتقای مهارتهای شناختی، اجتماعی و فعالیتهای روزمره زندگی در کودکان مبتلابه اختلال طیف اوتیسم رقیه محمدی، محمد نریمانی
*، عباس ابوالقاسمی، سمیه تکلوی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر ادراک خود و ابراز وجود دانشآموزان با نارسایی یادگیری همایون هارون رشیدی
*، پریسا کاشی زاده، کبری کاظمیان مقدم
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازیهای رایانهای بر شدت علایم کودکان مبتلابه اختلال نقص توجه/بیشفعالی نظام الدین قاسمی
*، حبیب هادیان فرد، پریسا اوریادی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مهدکودک تلفیقی بستری برای تعامل کودکان با اختلالهای جسمی- حرکتی و عادی نسیم رزاقی
*، علیرضا عینی فر، عیسی حجت، ابراهیم پیشیاره
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر برنامه آموزش فرزندپروری مثبت بر نیمرخ ارتباط مادران و کودکان کمشنوا محمد عاشوری
*، محسن غفوریان
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی دوره دوم ابتدایی دانشآموزان کمتوان ذهنی براساس الگوی ویلیام رومی آسیه مرادی، طیبه تازیکی
*، سوگند قاسم زاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی الگوی عصب روانشناختی خلاق سازی ذهن بر بهبود کارکردهای ادراکی- حرکتی، بینایی- فضایی و حافظه دانشآموزان حساب نارسا پایه اول تا پنجم دوره ابتدایی علیرضا پیرخائفی
*، غزل سادات پورنسایی، مجتبی صداقتی فرد
چکیده -
متن کامل (PDF)
کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی زهرا ترازی
*، ملوک خادمی اشکذری، مهناز اخوان تفتی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه توانایی بازشناسی هیجان چهره در افراد ناشنوا، کمشنوا و عادی ملیحه ضیایی
*، سیدموسی طباطبایی، مجتبی رجب پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue