[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
620
نرخ پذیرش:
43.4
نرخ رد:
56.6
میانگین داوری:
276 روز
میانگین انتشار:
184 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 23، شماره 2 - ( 5-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزش پذیرش و تعهد و ارزیابی کارایی آن بر استرس، فرسودگی و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه
ص. 22-7
نرگس پورطالب
،
رحیم بدری
،
شهروز نعمتی
،
تورج هاشمی
چکیده
(207 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(176 دریافت)
پیشبینی پرخاشگری کودکان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای بر اساس سبکهای والدگری و صبر مادران
ص. 34-23
معصومه گلشنی جورشری
چکیده
(146 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(77 دریافت)
اختلال سلوک (CD)در نوجوانان: بررسی نقش شایستگی اجتماعی و ضعف در تنظیم هیجان
ص. 50-35
سعیده هدایت
،
محمد نریمانی
،
سیف اله آقاجانی
،
سجاد بشرپور
چکیده
(179 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(129 دریافت)
راهکارهای کاهش خطر بدرفتاری کودکان با نیازهای آموزشی ویژه در طی پاندمی کووید -19: مطالعه مروری نظامدار
ص. 60-51
حمید فرامرزی
،
ام البنین شیبانی
چکیده
(119 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(82 دریافت)
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر بهبود سازگاری اجتماعی و مدیریت کنترل کودکان کم شنوای کاشت حلزون شنوایی شده 8 تا 10 سال
ص. 74-61
سید مجتبی عقیلی
،
آرزو اصغری
،
مرجان حاج حسینی
،
میترا نمازی
چکیده
(100 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(60 دریافت)
اثربخشی قصهدرمانی بر اضطراب اجتماعی و تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان نابینا
ص. 90-75
نعیمه مصطفایی پایدار
،
سوگند قاسم زاده
،
علی اکبر ارجمندنیا
،
شیزین مجاور
،
عاطفه محمدی فیض آبادی
چکیده
(151 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(117 دریافت)
اثربخشی آموزش تفکر خلاق به روش دوبونو بر خودپنداره تحصیلی و اشتیاق مدرسه دانش آموزان با نارساخوانی
ص. 104-91
نفیسه رفیعی
،
سید مجتبی موسوی فرد
چکیده
(328 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(240 دریافت)
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای مغز (tDCS) بر حافظه کاری و سطح خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن
ص. 118-105
شکوفه روح الامینی
،
مهران سلیمانی
،
لادن واقف
چکیده
(84 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(37 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 55 queries by YEKTAWEB 4570