[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نامه به سردبیر: رویکرد سان-رایز: دنیای کودکان با اختلالات طیف اتیسم
مینا احمدی کهجوق *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ویژگی‌های روان‌شناختی با رویکرد روان‌شناسی مثبت در افراد دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مرور نظامدار پژوهش‌ها
خدیجه قندیانی آرانی، سعید حسن‌زاده *، مسعود غلامعلی لواسانی، محمدپارسا عزیزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثر بخشی آموزش امید بر درگیری‌تحصیلی، فرسودگی‌ تحصیلی و خوشبینی‌تحصیلی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری
یوسف دهقانی *، خاتون اسماعیلی، سیدعلی افشین
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر توجه انتخابی و عملکرد مداوم در کودکان با اختلال یادگیری خاص
احمد احمدی *، فاطمه معصومی، لطیفه سادات مردانی، شهربانو مردانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش خانواده‌محور مبتنی بر مدیریت رفتاری والدین بر نشانه‌های بالینی و عملکرد تحصیلی کودکان واجد اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی
محمود جعفرنژاد، باقر غباری بناب *، فریبرز باقری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی الگوی ساختاری ارتباط بین تاب‌آوری و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای خود‌تنظیمی و عزت‌نفس در دانش‌آموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی
مرجان کاظمی جوجیلی، مصطفی خانزاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی برنامۀ مثبت‌اندیشی فردریکسون با برنامۀ تغییر ذهنیت دوئیک بر سبک‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان تیزهوش مبتلا به اضطراب امتحان
زهرا آرامی *، طیبه شریفی، احمد غضنفری، احمد عابدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی دیدگاه معلمان پیرامون مدارس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه؛ به‌منظور ارائه پیشنهادهای سیاستی
سهراب محمدی پویا *، سیامند قادری، یوسف ادیب، سید طاهر سیدی نظرلو
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML روان‌شناسی مثبت در حوزه نارسایی­های تحولی، مقایسه پارادایم‌های قوت- محور و نارسایی-محور
شهروز نعمتی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش خودتنظیمی شناختی هیجانی بر خودکارآمدی و نارسایی هیجانی دانش‌آموزان با اختلال ناتوانی یادگیری
سما جدیدی *، محبوبه وحیدی فرد، رقیه عسگری، نازنین زهرا عباسی، سهیلا ابوبکری ماکویی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیرآموزش از طریق رایانه بر مهارت گفت و شنود انگلیسی در دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم
محدثه اثناعشری امیری *، حسن سلیمانی، احمد علیپور، منوچهر جعفری گهر، علی کریمی فیروزجایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by