[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 18، شماره 3 - ( 10-1397 )
برگشت به فهرست نسخه ها
رابطه مهارت های زبانی و مهارت های اجتماعی در کودکان نارساخوان
ص. 14-5
چیمن سعیدی
*
،
سید محسن حجت خواه
،
آسیه مرادی
چکیده
(3943 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2314 دریافت)
روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد- بینه در دانش آموزان با اختلال نقص توجه- بیش فعالی
ص. 28-15
کامبیز کامکاری
*
چکیده
(5467 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4568 دریافت)
بررسی اثربخشی آموزش ایمنسازی در برابر استرس بر کفایت اجتماعی افراد با فلج مغزی
ص. 38-29
محمد عاشوری
*
،
سیده سمیه جلیل ابکنار
چکیده
(3256 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(874 دریافت)
نقش بازداری پاسخ در پیشبینی علائم اختلالات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر مقطع ابتدایی با واسطهگری سبکهای فرزندپروری
ص. 54-39
مهران سلیمانی
*
،
رحیم یوسفی
،
علی اکبر طاهری
چکیده
(3694 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1678 دریافت)
بررسی مقایسهای برخی تواناییهای کاربردشناختی کودکان کاشت حلزون با همسالان شنوا
ص. 64-55
مریم سادات غیاثیان
*
،
لیلا احمدزاده
،
مرتضی فرازی
چکیده
(3508 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1204 دریافت)
کاربرد پذیری تئوری پاس (PASS) در پیشبینی عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه
ص. 76-65
مریم صمدی
،
امیر قمرانی
*
،
سالار فرامرزی
چکیده
(3691 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1982 دریافت)
بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر ارتقای توجه انتخابی و عملکردهای اجرایی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقصتوجه و بیشفعالی
ص. 90-77
حمید کمرزرین
*
،
محمد سعید مردوخی
،
روح اله کریمی
چکیده
(3606 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3054 دریافت)
اثربخشی نمایش عروسکی بر اختلالات رفتاری دانشآموزان پسر کمتوان ذهنی آموزشپذیر
ص. 104-91
عزت اله قدم پور
،
محمدعلی سپهوندی
،
زینب بیرانوند
*
چکیده
(3146 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1826 دریافت)
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی گروهی بر بهزیستی روانشناختی، تنظیم هیجان و تابآوری مادران کودکان کمتوان ذهنی مقطع دبستان شهر اصفهان
ص. 116-105
زیبا صادقی
،
زهره لطیفی
،
سارا آقابابایی
*
چکیده
(3715 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1568 دریافت)
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه آیندهنگر بر مشکلات رفتاری و کارکردهای اجرایی توجه کودکان با اختلال کاستی توجه-بیشفعالی
ص. 130-117
حدیث موسیزاده
*
،
علی اکبر ارجمندنیا
،
غلامعلی افروز
،
باقر غباری بناب
چکیده
(3913 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2307 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4660