[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اثر روش درمانی پاسخ‌محور مبتنی بر والدین در بهبود کودکان دارای اتیسم
مهناز علی‌اکبری دهکردی، احمد علی‌پور، نرگس چیمه، طیبه محتشمی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیرآموزش چندرسانه‌ای بر یادگیری درس زبان انگلیسی دانش‌آموزان کم‌بینا
اسماعیل زارعی زوارکی *، حمید علیزاده، فاطمه جعفرخانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر بیوفیدبک EEG در کاهش علائم نارساخوانی
محمد نریمانی *، عباس ابوالقاسمی، سوران رجبی، محمد علی نظری، عادل زاهد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML سرب عاملی خاموش در بروز ناهنجاریهای رفتاری و اختلالات یادگیری
سید مصطفی نچواک *، شیدا آهنی کمانگر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه سطوح درک خواندن دانش‌آموزان کم شنوای تلفیقی با دانش‌آموزان شنوا
علی اصغر کاکوجویباری، اعظم شریفی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه فنوتیپ گسترده درخودماندگی مادران با نظریه ذهن کودکان
محمدعلی بشارت *، اکرم قربعلی، غلامرضا صرامی فروشانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آموزش ارز‌شها در کتاب‌های درسی دینی دوره‌ پیش‌حرفه‌ای: بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهایی برای وضعیت مطلوب
رامین نوظهوری پهرآباد *، سمیه رسولی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by