[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اثر توانبخشی شناختی توجه و حافظه از راه دور بر حافظه فعال و توجه انتخابی کودکان دارای نقص توجه همراه با اختلال یادگیری
راضیه سادات ساده، پری ناز بنی سی *، احمد باصری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML پیش بینی سبک دلبستگی کودک بر اساس روش فرزندپروری ترکیبی مثبت و ایمن و میانجی گری سبک دلبستگی ایمن مادر در کودکان مبتلا به نقص توجه/ بیش فعالی
مریم علی اکبری، احمد علی پور *، سوسن علیزاده فرد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی درمان مبتنی بر یکپارچگی حسی در افزایش توجه انتخابی و توجه مستمر دانش‌آموزان با اختلال خواندن
هادی هاشمی رزینی *، رائده نقیب السادات، افشین صلاحیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی کودک محور برکارکردهای اجرایی و دشواری تنظیم هیجان کودکان مبتلا به اضطراب اجتماعی
سمیه زارع نژاد، سکینه سلطانی کوهبنانی، فروغ سادات حجتی، علی ارشادی نژاد، ساناز زارع نژاد *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتقای تعامل با همسالان از مسیر راهبردهای خودتنظیمی در دانش‌آموزان دارای نارسایی‌های ویژه یادگیری
شهروز نعمتی *، مریم اسدالهی، الهه محمودی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل و ارزیابی کیفیت تدریس معلمان پذیرا و رابط در برنامه آموزش فراگیر: یک مطالعه ملی
محسن اصغری نکاح *، حمیده پاک مهر، صدیقه کاظمی، محمود سعیدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی بر کارکردهای اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری در کودکان مبتلا به بیش فعالی و نقص توجه
فائزه السادات جلال زاده اسفندآبادی *، هادی هاشمی رزینی، محمود برجعلی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی برنامه آموزش توجه مستقیم و بررسی اثربخشی آن بر ابعاد توجه دانش‌آموزان با اختلال ریاضی
ندا صفری، ابوالقاسم یعقوبی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ابعاد تفکر آینده نگر در کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی
محمدرحیم جعفرزاده، رقیه تراهی، مسلم شجاعی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی برنامه توانبخشی عصب‌شناختی مبتنی بر حس‌های پایه همراه با تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای بر نیمرخ حسی کودکان با اختلال اتیسم
مهسا ابراهیم پورقوی، سعید رضایی *، مهدی خانجانی، میرشهرام صفری
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by