You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
اثربخشی آموزش مبتنی بر موسیقی بر مهارتهای اجتماعی، توجه و تمرکز کودکان 6 تا ۱۰ ساله با نارسایی ویژه در یادگیری صبورا برزگر اسکندرکلایی
*، هدی بابایی، زهرا رحبپور عزیزی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن حمیده اداوی، عزتاله قدمپور
*، محمد عباسی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی برای کودکان شنوا و ناشنوای پیشدبستانی محمد عاشوری
*، علی آقازیارتی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزشهای مدیریت خشم و فرزندپروری بر توجه انتخابی دانشآموزان با اختلال نافرمانی مقابلهای سوری محرم زاده، محبوبه طاهر
*، حکیمه آقایی، عباسعلی حسین خانزاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارزیابی اثربخشی بسته آموزشی فرایندهای روانشناختی پایه بر فهم کلامی، استدلال ادراکی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری مجید پاکدامن
*، ریحانه قربان پور، حسین کارشکی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تدوین مدل علّی احساس تنهایی با خودناتوانسازی تحصیلی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان: نقش واسطهای خودبیگانگی تحصیلی هوشنگ گراوند
*، مریم عبدالهی مقدم، سعیده سبزیان
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی روش درمانی تحلیل رفتار کاربردی( ABA )و روش درمانی-آموزشی(TEACCH ) بر بهبود مهارتهای اجتماعی و درک کلامی در کودکان مبتلا اختلال طیف اتیسم رمضان حسن زاده
*، آمنه عزیزی، سیده علیا عمادیان
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و بازی درمانی بر یادگیری مفاهیم ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی فاطمه خاندانی، نورعلی فرخی
*، ابوطالب سعادتی شامیر
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثر بازیهای تعاملی بر رفتارهای انطباقی دانشآموزان با اختلال یادگیری غیرکلامی سالار فرامرزی
*، فاطمه افراز، فرزاد قادری
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش کارکرد اجرایی خودتنظیمی بر حافظه فعال دانشآموزان مضطرب الهام پیرحاجی، علی اکبر ارجمندنیا
*، سوگند قاسم زاده، شیرین مجاور
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue