[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML هم‌سنجی اثربخشی بازی‌‌درمانی گشتالتی و لگو درمانی بر شایستگی اجتماعی هیجانی کودکان ناشنوا
مرضیه پهلوانی، محمد عاشوری *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی مداخله‌های خودتنظیمی رفتار توجهی با خودتنظیمی رفتار انگیزشی بر کاهش علایم اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی (ADHD)
فهیمه حمزه نژادی، فریبرز باقری *، محمد حاتمی، دکتر فریبرز درتاج
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه کودکان مبتلا به اختلال نقص‌‌ توجه/ بیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌فعالی، اختلال یادگیری خاص و عادی از لحاظ پردازش حسی، کمک‌‌طلبی تحصیلی و راهبردهای حل مسئله
زهرا موثقی، لیلا شاملی *، حبیب هادیان فرد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر برنامه‌ توانبخشی مبتنی بر روش حرکتی اسپارک بر مهارت‌های حرکتی و هوش‌هیجانی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی شهر اصفهان
مریم شیروانی، فاطمه جوادزاده، الله یار عرب مومنی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تجربه‌های زیسته دانش‌آموزان مبتلا‌ به اختلال یادگیری ویژه از بافت تحصیلی: رویکردی پدیدارشناسانه
نرگس پورطالب *، رحیم بدری، شهروز نعمتی، تورج هاشمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تاب‌آوری دانش‌آموزانِ با نقص بینایی شهر یاسوج
فاطمه نجفی *، وحید دستیار
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثر اسنارک (تداعی عدد- مکان) در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش‌ فعالی، نقص توجه و نوجوانان عادی
سوسن علیزاده فرد *، پریسا اردبیلی، احمد علیپور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش رایانه‌ای مهارت‌های دیداری- حرکتی بر تکانش‌وری حرکتی و بازداری پاسخ کودکان با اختلال کم‌توجهی/بیش‌فعالی
علی کرمانی، سجاد بشرپور *، محمد نریمانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مشکلات عصب‌ روان‌شناختی و تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان قلدر دارای اختلال بیش‌فعالی
مهدی شمالی احمدآبادی *، عاطفه برخورداری احمدآبادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسۀ تأثیر مداخلۀ آموزش بارشناختی با آموزش فراشناخت بر علایم مشکلات رفتاری درونی‌شدۀ ‌دانش‌آموزان دختر دوره اول دبیرستان
مریم شریف منش، امیر قمرانی *، محمدعلی نادی، ایلناز سجادیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by