[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 19، شماره 4 - ( 12-1398 )
برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر آموزش برنامههای رایانه برتقویت حافظۀ فعال بر بهبود مهارتهای حل مسئلۀ ریاضی دانشآموزان با مشکلات یادگیری ریاضی
ص. 22-5
منیژه نیک قلب
*
،
کامبیز پوشنه
چکیده
(3150 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1470 دریافت)
اثربخشی شن بازی درمانی بر مهارت های اجتماعی، اضطراب و پرخاشگری کودکان با نشانگان داون
ص. 23-34
سحر رضایی
،
آراس رسولی
*
چکیده
(4929 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1565 دریافت)
اثربخشی درمان ذهنآگاهی کودک محور بر پرخاشگری و سطح کورتیزول پس از دارودرمانی کودکان سرطانی
ص. 35-44
معصومه اکبری نیا
،
غلامرضا منشئی
،
سعید یوسفیان
*
چکیده
(2865 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1315 دریافت)
اثربخشی برنامۀ آموزشی دلبستگی-محورِ مادران بر شناخت اجتماعیِ نوجوانان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا
ص. 45-56
محبوبه چین آوه
*
،
مهرنوش اخلاقی
چکیده
(3198 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1397 دریافت)
عملکرد کودکان با اختلال یادگیری در حافظه کاری: نقش دوزبانگی
ص. 57-64
صدیقه نصیری پور
،
سیاوش طالع پسند
*
چکیده
(3196 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1607 دریافت)
اثربخشی برنامۀ اوقات فراغت عرش بر ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی مدارس استثنایی شهر اصفهان
ص. 65-76
سیده سمیه جلیل آبکنار
*
،
غلامعی افروز
،
علی اکبر ارجمندنیا
،
باقر غباری بناب
چکیده
(3250 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1677 دریافت)
نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سیستم فعال سازی- بازداری رفتاری و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
ص. 77-90
یوسف دهقانی
*
،
صادق حکمتیان فرد
چکیده
(3108 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1554 دریافت)
اثربخشی ریباندتراپی بر افزایش هماهنگی ادراکی-دیداری و رشد اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه
ص. 91-104
همایون هارون رشیدی
*
،
پرستو اسیوند
چکیده
(3021 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1830 دریافت)
مقایسۀ میانگین طول گفته، غنای واژگانی و آگاهیهای فرازبانی نحوی و واژگانی درکودکان دوزبانۀ طبیعی و کمشنوا (آذری-فارسی)
ص. 105-118
حوریه احدی
،
حمید رضایی
*
،
رضا نیلی پور
،
فرنوش جارالهی
چکیده
(2683 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2115 دریافت)
ارزیابی اثربخشی طرح آموزش تلفیقی فراگیر و راهبردهای ارتقای آن
ص. 119-130
رسول داودی
*
،
حسن حبیبی
چکیده
(3019 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3146 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4710