[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تأثیرآموزش خودگردانی رفتارهای توجهی، خودگردانی رفتارهای انگیزشی و خودآموزی کلامی برکاهش نشانه‌های اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
تورج هاشمی نصرت‌آباد *، علیرضا مرادی، ولی‌الله فرزاد، حسین کاویانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر شن بازی درمانی بر رفتارهای پرخاشگرانه پسران
آنیا ذوالمجد *، احمد برجعلی، خدیجه آرین
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش مهارتهای خودنظم‌بخشی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان نابینا
غلامعلی افروز، قوام ملتفت *، شهلا البرزی، مسعود غلامعلی لواسانی، عباسعلی حسین خانزاده، سمیه سادات ساداتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد نرم‌افزار آموزشی میلاد برمبنای مدل عصب روان‌شناختی بینایی رنگ برای آموزش دانش‌آموزان نارساخوان
رقیه عسگری، فریدون یاریاری *، پروین کدیور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه برخی مؤلفه‌های حافظه دانش‌آموزان نابینا و بینا
محمد نریمانی *، سجاد بشرپور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی شاخصهای DMFT و CPITN در مبتلایان به نشانگان‌داون
پژمان بکیانیان وزیری *، مرجانه مسچی، فرزاد مجرد، حمیدرضا عبدالصمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by