You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تأثیر روشهای آموزش فرایند و آموزش تکلیف – فرایند بر عملکرد املانویسی در دانشآموزان دبستانی زهرا درخانی
*، محمدباقر کجباف، حسین مولوی، شعله امیری
چکیده -
متن کامل (PDF)
روابط ساختاری بین بهزیستی روانشناختی با هوش هیجانی ادراکشده، توانایی کنترل تفکر منفی و افسردگی مادران کودکان کمتوان ذهنی و مقایسه آن با مادران کودکان عادی فرزانه میکائیلی منیع
*چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی دوره آموزش حین خدمت بر نگرش آموزگاران مدارس عادی نسبت به آموزش فراگیر دانشآموزان آسیبدیده شنوایی حمید علیزاده
*، ابوالفضل سعیدی، پناه علی حسین زاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه ویژگیهای شخصیتی و راهبردهای مقابلهای در والدین کودکان با اختلالهای گستره اوتیسم گیلدا رجبی دماوندی
*، کامبیز پوشنه، باقر غباری بناب
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی ویژگیهای روانسنجی نشانگر بهزیستی شخصی _ مقیاس ناتوانیهای شناختی علیرضا آقایوسفی
*، احمد علی پور، نسیم شریف
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه هوش هیجانی و سبک دلبستگی در کودکان با لکنت و بدون لکنت محمّد نریمانی
*، نادر محمودی، معصومه ملکشاهی فر
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه ویژگیهای حافظه شنیداری کودکان بانارسایی توجه بیشفعالی و عادی مهدی زمستانی یامچی
*، مریم سیف نراقی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue