.
- نوع داوری مقالات در این نشریه به صورت دوسوکور است. دانلود مقاله از سایت فصلنامه رایگان استاین نشریه سرقت ادبی را بررسی می کند.
- این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) میباشد و از آییننامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید
- این نشریه با استفاده از نرمافزار مشابهت یاب در بررسی و داوری مقالات به داوران کمک میکند.
- نشریه با انجمن طب فیریک توانبخشی ایران همکاری دارد
- از نویسندگان محترم خواهشمند است جهت تسریع در فرایند بررسی و داوری، فرمت نشریه را کاملاً رعایت نمایند.
- همچنین هنگام ارسال مقاله (فرم تعهدنامه نویسندگان) و ((فرم تعارض منافع) همچنین (فرم مجوز دسترسی (حق کپی رایت) (cc)) توسط تمامی نویسندگان امضاء شده و در سامانه بارگذاری شود.
- بازده زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتی (اعلام نظر به نویسنده) ۷ تا ۱۰ روز میباشد.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/۴.۰
/
این کار دارای مجوز تحت مجوز کریتیو کامنز تخصیص ۴.۰ بین المللی است
توجه توجه
پژوهشکده کودکان استثنایی برگزار می کند
خبر:
پژوهشکده کودکان استثنایی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و شهرداری منطقه ۶ تهران نخستین همایش بینالمللی تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه با تأکید بر برنامه درسی را در یک اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد کرد. تلاش بر این است که آخرین اطلاعات علمی داخلی و خارجی در این همایش جهت بهرهبرداری انتخاب و ارایه گردند.
پژوهشگران محترم برای ثبت نام، ارسال مقاله و شرکت در همایش میتوانند به سایت همایش به آدرس https://essn-c.ir مراجعه کرده و ضمن مطالعه اطلاعات مربوط به همایش نسبت به ثبت نام و ارسال مقاله اقدام نمایند. لازم به ذکر است حضور در همایش دریافت گواهی حضور و ارسال مقاله منوط به ثبت نام در همایش خواهد بود.
مهلت ارسال مقالات به همایش ۲۰ دیماه ۱۴۰۲ بوده و نتایج نهایی نیز حداکثر تا ۵/۱۱/۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.
محورهای اصلی همایش عبارتند از:
-
مبانی و اصول برنامه درسی کودکان و دانشآموزان با نیازهای ویژه
-
چالشهای برنامهریزی حوزههای موضوعی، مهارتی کودکان و دانشآموزان با نیازهای ویژه
-
مدیریت منابع در برنامه درسی کودکان و دانشآموزان با نیازهای ویژه
-
الزامات سنجش و ارزشیابی در برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
-
دلالتهای علوم اجتماعی برای برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
-
توانبخشی بالینی و توانبخشی مبتنی بر مدرسه در نظام آموزشی ویژه
-
تکنولوژی آموزشی در برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
-
ارگونومی مدارس و تأثیر آن بر برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
این همایش حدود ۴۰ زیر محور دارد که در سایت همایش قابل رؤیت است.
خلاصه خبر: نخستین همایش بینالمللی تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه با تأکید بر برنامه درسی در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و هماکنون نیز از طریق سامانه همایش در حال ثبت نام و دریافت مقاله است.
|