[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
اخبار نشریه
بانکها و نمایهها
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه نویسندگان
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
فرایند بررسی مقالات (فلودیاگرام)
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
568
نرخ پذیرش:
44.8
نرخ رد:
55.2
میانگین داوری:
268 روز
میانگین انتشار:
182 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 22، شماره 1 - ( 1-1401 )
برگشت به فهرست نسخه ها
نامه به سردبیر: دویست و پنجاه اصطلاح رایج در روانشناسی کودکان استثنایی
ص. 16-7
احمد به پژوه
چکیده
(158 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(108 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر عملکرد حل مسأله ریاضی دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی
ص. 42-17
فرهاد کریمی
چکیده
(311 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(236 دریافت)
اثربخشی آموزش به کمک نقشه مفهومی بر یادگیری، یادداری و بار شناختی دانش آموزان کم توان ذهنی
ص. 56-43
رحیم مرادی
،
حسن ملکی
،
سیروس منصوری
چکیده
(106 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(316 دریافت)
تدوین مدل کمالگرایی دانشآموزان تیزهوش بر اساس دلبستگی ناایمن، سبکهای فرزندپروری و باورهای غیرمنطقی با میانجیگری بینظمی هیجانی
ص. 68-57
محمد شفیعی
،
محمد عباسی
،
عزت اله قدم پور
چکیده
(65 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(45 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی( شناختی و فراشناختی )وآموزش مهارتهای فراشناختی بر جهت گیری اهداف دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص در شهر قم
ص. 80-69
نعیمه اسمعیلی راد
،
مجید ضرغام حاجبی
،
نادر منیر پور
چکیده
(67 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(33 دریافت)
اثربخشی ورزشهای گروهی هوازی مبتنی بر نظریه یکپارچگی حسی بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف کودکان با نشانگان داون
ص. 96-81
سوگند قاسمزاده
،
زهرا احمدی
چکیده
(60 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(22 دریافت)
بررسی اثربخشی شن بازی درمانی بر توجه انتخابی دانشآموزان پسر 11-8 ساله با نارسایی ویژه در یادگیری
ص. 114-97
ربابه محمدی
،
محمد احسان تقی زاده
،
محمد اورکی
چکیده
(47 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(25 دریافت)
تدوین و اعتباریابی برنامۀ آموزشی مبتنی بر تحلیل رفتار کاربردی و ارزیابی اثربخشی آن بر شاخصهای زبانی کودکان اوتیسم با عملکرد بالا
ص. 130-115
زهرا توحیدی منش
،
نور علی فرخی
،
حسن اسدزاده
،
پرویز شریفی درآمدی
چکیده
(43 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(20 دریافت)
مقایسه رویکردهای یادگیری و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان عادی و نابینا در دوره متوسطه دوم
ص. 142-131
رقیه محمدخانی
،
حیدر علی زارعی
چکیده
(20 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(14 دریافت)
اثربخشی موسیقی درمانی بر پرخاشگری و رفتارهای کلیشه ای کودکان اوتیسم 9 الی 11 سال
ص. 154-143
سید مجتبی عقیلی
،
آرزو اصغری
،
میترا نمازی
چکیده
(23 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(11 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 55 queries by YEKTAWEB 4419