You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزش پذیرش و تعهد و ارزیابی کارایی آن بر استرس، فرسودگی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه: یک مطالعه تکآزمودنی نرگس پورطالب
*، رحیم بدری، شهروز نعمتی، تورج هاشمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
پیشبینی پرخاشگری کودکان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای براساس سبکهای والدگری و صبر مادران معصومه گلشنی جورشری
*چکیده -
متن کامل (PDF)
اختلال سلوک (CD)در نوجوانان: بررسی نقش شایستگی اجتماعی و ضعف در تنظیم هیجان سعیده هدایت، محمد نریمانی
*، سیف اله آقاجانی، سجاد بشرپور
چکیده -
متن کامل (PDF)
راهکارهای کاهش خطر بدرفتاری کودکان با نیازهای آموزشی ویژه در طی پاندمی کووید -19: مطالعه مروری نظامدار حمید فرامرزی
*، ام البنین شیبانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر بهبود سازگاری اجتماعی و مدیریت کنترل کودکان کم شنوای کاشت حلزون شنوایی شده 8 تا 10 سال سید مجتبی عقیلی
*، آرزو اصغری، مرجان حاج حسینی، میترا نمازی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی قصهدرمانی بر اضطراب اجتماعی و تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان نابینا نعیمه مصطفایی پایدار، سوگند قاسم زاده
*، علی اکبر ارجمندنیا، شیزین مجاور، عاطفه محمدی فیض آبادی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش تفکر خلاق به روش دوبونو بر خودپنداره تحصیلی و اشتیاق مدرسه دانش آموزان با نارساخوانی نفیسه رفیعی
*، سید مجتبی موسوی فرد
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) بر حافظهکاری و سطح خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن شکوفه روح الامینی
*، مهران سلیمانی، لادن واقف
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودآگاهی شناختی و خودنظم دهی دانشآموزان با اختلالات یادگیری شیدا قربانی، کبری کاظمیان مقدم
*، همایون هارون رشیدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه نگرش به آموزش فراگیر کودکان با نیازهای ویژه TAIS-IR حمیده پاک مهر، معصومه عزیزی
*، صادق حامدی نسب
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue