[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML طراحی و اعتبار‌یابی برنامه آموزش پذیرش و تعهد و ارزیابی کارایی آن بر استرس، فرسودگی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه: یک مطالعه تک‌آزمودنی
نرگس پورطالب *، رحیم بدری، شهروز نعمتی، تورج هاشمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی پرخاشگری کودکان دارای اختلال نافرمانی مقابله‌ای بر‌اساس سبک‌های والدگری و صبر مادران
معصومه گلشنی جورشری *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اختلال سلوک (CD)در نوجوانان: بررسی نقش شایستگی اجتماعی و ضعف در تنظیم هیجان
سعیده هدایت، محمد نریمانی *، سیف اله آقاجانی، سجاد بشرپور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML راهکارهای کاهش خطر بدرفتاری کودکان با نیازهای آموزشی ویژه در طی پاندمی کووید -19: مطالعه مروری نظامدار
حمید فرامرزی *، ام البنین شیبانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر بهبود سازگاری اجتماعی و مدیریت کنترل کودکان کم شنوای کاشت حلزون شنوایی شده 8 تا 10 سال
سید مجتبی عقیلی *، آرزو اصغری، مرجان حاج حسینی، میترا نمازی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی قصه‌درمانی بر اضطراب اجتماعی و تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان نابینا
نعیمه مصطفایی پایدار، سوگند قاسم زاده *، علی اکبر ارجمندنیا، شیزین مجاور، عاطفه محمدی فیض آبادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش تفکر خلاق به روش دوبونو بر خودپنداره تحصیلی و اشتیاق مدرسه ‌دانش آموزان با نارساخوانی
نفیسه رفیعی *، سید مجتبی موسوی فرد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) بر حافظه‌کاری و سطح خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن
شکوفه روح الامینی *، مهران سلیمانی، لادن واقف
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودآگاهی شناختی و خودنظم دهی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری
شیدا قربانی، کبری کاظمیان مقدم *، همایون هارون رشیدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه نگرش به آموزش فراگیر کودکان با نیازهای ویژه TAIS-IR
حمیده پاک مهر، معصومه عزیزی *، صادق حامدی نسب
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by