[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 20، شماره 2 - ( 6-1399 )
برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی اثر نوروفیدبک بر همدلی شناختی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان بیشفعال (ADHD)
ص. 20-5
رقیه نوری پور لیاولی
*
،
سیمین حسینیان
،
غلامعلی افروز
،
نورمحمد بخشانی
چکیده
(3681 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1778 دریافت)
تأثیر روش مداخلهای تحریک دهلیزی در بهبود مهارتهای حرکتی کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر با اختلال هماهنگی رشدی
ص. 32-21
علی اصغر دادمهر
*
،
مختار ملک پور
،
امیر قمرانی
،
سمیه رحیم زاده
،
محمد حسینعلی زاده
،
حمیدرضا فریدونی
چکیده
(3186 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2048 دریافت)
انطباق و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس «اندازهگیری پردازش حسی – پیشدبستانی» در کودکان
ص. 46-33
سمیرا کیوانی
،
اصغر دادخواه
*
،
سیدعلی حسینی
،
مسعود غلامعلی لواسانی
چکیده
(3146 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3899 دریافت)
اثربخشی آموزش حل مسئله خلاقانه بر خلاقیت و سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر تیزهوش
ص. 62-47
کریم نیکنام
*
،
باقر غباری بناب
،
سعید حسن زاده
چکیده
(3044 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2198 دریافت)
اثربخشی بازیهای ریتمیک و گروهی بر مهارتهای حرکتی درشت و تعامل اجتماعی کودکان اتیسم
ص. 76-63
حسن محمدزاده
،
مهران سلیمانی
،
الهام دانشیار
*
،
جلال دهقانی زاده
چکیده
(3995 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1858 دریافت)
نیازسنجی آموزشی و حمایت اجتماعی مادران دارای کودکان با نشانگان داون به منظور طراحی برنامهای جامع برای آموزش مادران
ص. 88-77
احمد به پژوه
*
،
پرستو میرزائی
،
عباس عبدالهی
چکیده
(2180 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1193 دریافت)
طراحی برنامه آموزش انعطافپذیری شناختی و بررسی تأثیر آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان کمتوان ذهنی
ص. 100-89
علی اکبر ارجمندنیا
،
فرهاد محکی
*
،
مجید امیدی خانکهدانی
چکیده
(2761 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1429 دریافت)
تأثیر آموزش روش تعامل همهجانبه بر کاهش رفتارهای چالشبرانگیز و افزایش مهارتهای اجتماعی در کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 114-101
رحیمه ملکان
*
،
کامبیز پوشنه
،
مهناز استکی
چکیده
(2929 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2381 دریافت)
اثربخشی مداخلههای آموزشی و درمانی بر اختلال یادگیری ویژه: یک مطالعه فراتحلیلی
ص. 130-115
سعید محمدی مولود
،
جواد مصرآبادی
*
،
رامین حبیبی کلیبر
چکیده
(3661 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3326 دریافت)
اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مثبت نگر بر کارکردهای اجرایی و مهارتهای اجتماعی دانشجویان با نقص توجه /بیشفعالی
ص. 144-131
سارا یمینی
،
پرویز شریفی درآمدی
،
حکیمه آقایی
*
چکیده
(3563 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1719 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4714