[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رابطه یکپارچگی بینایی _حرکتی با دست‌نویسی در دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی
فاطمه هداوندخانی *، هادی بهرامی، فاطمه بهنیا، مژگان فرهبد، مسعود صالحی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر ورزش صبحگاهی بر کاهش پرخاشگری کودکان کم‌توان‌ذهنی آموزش‌پذیر
ستاره شجاعی، قربان همتی علمدارلو *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با افسردگی و اضطراب در دانش‌آموزان مراکز راهنمایی استعدادهای درخشان
فریده یوسفی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر قصه‌درمانی بر کاهش علایم افسردگی در کودکان افسرده
شهناز شیبانی، مجید یوسفی لویه *، علی دلاور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شیوع اختلال حساب نارسایی در دانش‌آموزان دبستانی شهر اردبیل
اوشا برهمند *، محمد نریمانی، ملاحت امانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آگاهی واج‌شناختی چیست؟
مهدی دستجردی کاظمی *، زهرا سلیمانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by