[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود تشخیص حالات هیجانی در کودکان دارای اتیسم با عملکرد بالا
اسماعیل شیری، وحید نجاتی *، حمید رضا پوراعتماد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی سلامت روان بر اساس درک معنوی در مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر و عادی ابتدایی شهر گرگان
ندا مصدق *، باقر غباری بناب، حجت پیرزادی، ناهید شفیعی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مقایسه‌ای مهارت‌های بینایی-حرکتی در دانش‌آموزان سن دبستانی دارای افت شنوایی عمیق و عادی
رویا شجاعی *، سعید حسن‌زاده، مژگان فرهبد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن‌داری و قاطعیت کودکان پسر اتیستیک 12-7 سال از دیدگاه معلمان
رقیه اسدی گندمانی *، عباس نسائیان، نرگس ادیب سرشکی، مسعود کریملو
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آموزش آغازگری اجتماعی به کودکان اتیسم با استفاده از مدل‌سازی ویدئویی
لیلا هوشیار محبوب *، فریدون یاریاری، پاکدل مقدم
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر یک دوره تمرین دویدن آهسته بر تعادل ایستا و پویای دانش‌آموزان پسر مبتلا به سندرم‌داون
رضا توکل *، شهلا حجت، مهدی کهندل
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بسامد مصرف میوه و سبزیجات در کودکان مبتلا به سندرم داون
سید مصطفی نچواک *
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by