[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
612
نرخ پذیرش:
43
نرخ رد:
57
میانگین داوری:
268 روز
میانگین انتشار:
183 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
دوره 23، شماره 1 - ( 2-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش شهروندی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه (کمتوان ذهنی)
ص. 18-7
کامبیز پوشنه
،
سیده مریم طیبی ماسوله
،
علی اکبر خسروی بابادی
،
حمیدرضا رضازاده
،
احمد رمضانی
چکیده
(259 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(132 دریافت)
مطالعه مروری: تکانشگری در کودکان ؛ تعاریف ، علل و نظریه ها
ص. 34-19
بهزاد امینی
،
علی حسینی
،
حمیدرضا آزادی
،
ابراهیم پیشیاره
چکیده
(32 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(25 دریافت)
اثربخشی آموزش مثبت اندیشی به شیوه گروهی بر کاهش تکانشگری و قلدری دانشآموزان پسر دارای اختلال رفتاری
ص. 46-35
حافظ پادروند
،
عزت اله قدم پور
،
قاسم صفاری
،
شادی ذوالقاری
،
مسلم قبادیان
چکیده
(28 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(27 دریافت)
بررسی تاثیر روشهای آموزش انفرادی بر عزت نفس، انگیزش تحصیلی و عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی
ص. 64-47
محسن ایزان
،
افسانه احمدی علی آبادی
چکیده
(35 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(48 دریافت)
تدوین مدل عوامل پیشایند بیصداقتی تحصیلی در آموزش مجازی در دانشآموزان مدارس تیزهوشان مقطع متوسطه دوم در دوران گسترش پاندمی کروناویروس
ص. 76-65
مریم عبدالهی مقدم
،
فضل الله حسنوند
چکیده
(26 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(18 دریافت)
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی با رویکرد شناختی- رفتاری و قصهدرمانی بر سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
ص. 92-77
انیسه جباری دانشور
،
سیدداوود حسینی نسب
،
معصومه آزموده
چکیده
(21 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(33 دریافت)
طراحی، تدوین و روایییابی برنامه مداخله مبتنی بر کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر تعامل اجتماعی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا
ص. 108-93
فرهاد غدیری صورمان آبادی
،
اسماعیل سلیمانی
چکیده
(19 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(13 دریافت)
اثربخشی روش درمان با کمک سگ های دستیار اتیسم بر بهبود مهارت های ارتباطی و رفتارهای کلیشه ای کودکان با اختلالات طیف اتیسم
ص. 118-109
زهرا رمضانی الالانی
،
احمد اسمعلی
چکیده
(26 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(30 دریافت)
سنتز پژوهی برنامه درسی مبتنی بر هوش هیجانی/ اجتماعی دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم
ص. 130-119
معصومه واحد مطلق
،
مریم صفرنواده
،
مرتضی سمیعی زفرقندی
چکیده
(20 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7 دریافت)
اثربخشی آموزش تنفس ریتمیک توسط فلوت بر کاهش اضطراب کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
ص. 144-131
احمد علیپور
،
محمد مهدی پسندیده
،
آتوسا نیکزاد
چکیده
(19 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(13 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4570