Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 1 (2007-6)
Relationship between Kinesthesia and Handwriting in Students with Mentally Retardation
ارتباط دستنویسی با حس حرکت در دانشآموزان کمتوانذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Adaptation and Standardization of Child Symptom Inventory-4 (CSI-4)
انطباق و هنجاریابی سیاهه نشانههای مرضی کودک ویرایش چهارم (CSI-4)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Auditory Perception of Severely Hearing Impaired Students in Deaf and Regular Primary Schools
مقایسه ادراک شنوایی دانشآموزان با آسیب شنوایی در دبستانهای ناشنوایان و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factorial Invariance of Syndrome’s Items of Achenbach’s Youth Self-Report (YSR) Form
بررسی تغییرناپذیری ساختار عاملی سؤالهای سندرمی پرسشنامه خود سنجی آخنباخ
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Study of Cognition Development in Deaf Children based on Theory of Mind
تحول شناختی کودکان ناشنوا بر اساس نظریه ذهن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impact of Training Self -Control Techniques on Enhancement of Social Skills in Students with Attention Deficit/Hyperactivity Disorder
تأثیر آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با اختلال کاستی توجه و بیشفعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles