Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Exceptional Children

فصلنامه کودکان استثنایی



Volume 7, Number 1 (2007-6)


Relationship between Kinesthesia and Handwriting in Students with Mentally Retardation
ارتباط دست‌نویسی با حس حرکت در دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Adaptation and Standardization of Child Symptom Inventory-4 (CSI-4)
انطباق و هنجاریابی سیاهه نشانه‌های مرضی کودک ویرایش چهارم (CSI-4)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Auditory Perception of Severely Hearing Impaired Students in Deaf and Regular Primary Schools
مقایسه ادراک شنوایی دانش‌آموزان با آسیب ‌شنوایی در دبستانهای ناشنوایان و عادی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factorial Invariance of Syndrome’s Items of Achenbach’s Youth Self-Report (YSR) Form
بررسی تغییرناپذیری ساختار عاملی سؤالهای سندرمی پرسشنامه خود سنجی آخنباخ
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Study of Cognition Development in Deaf Children based on Theory of Mind
تحول شناختی کودکان ناشنوا بر اساس نظریه ذهن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Impact of Training Self -Control Techniques on Enhancement of Social Skills in Students with Attention Deficit/Hyperactivity Disorder
تأثیر آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles