You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تأثیر بازیهای الکترونیکی جورچین بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان با نارساخوانی معصومه باقرپور
*، طاهره قجر
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی تفکیکی برای دانشآموزان با استعدادهای درخشان شهر اصفهان مهدی ابوالقاسمی
*، حسین زینلی پور، علی اکبر شیخی، علیرضا عصاره
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی برنامۀ مثبتاندیشی فردریکسون و برنامۀ تغییر ذهنیت دوئیک بر سرمایه روانشناختی دانشآموزان تیزهوش مبتلا به اضطراب امتحان پایه نهم شهر اصفهان زهرا آرامی، طیبه شریفی
*، احمد غضنفری، احمد عابدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثر بخشی برنامه حضوری – مجازی درمان تعامل والد-کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر اختلالات رفتاری کودکان پیش دبستانی علی اکبری زاده، سعید حسن زاده
*، کامبیز کامکاری، مسعودغلامعلی لواسانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه امیدواری، خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی با انگیزش تحصیلی دانشآموزان دارای نارساییهای جسمی–حرکتی شهروز نعمتی
*، رحیم بدری، هاجر شریف
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش راهبردهای برنامهریزی و نظارت در توانبخشی حافظه آیندهنگر کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا اعظم بیانلو، سیده منور یزدی
*، شکوه السادات بنی جمالی، سید ابوالقاسم مهری نژاد
چکیده -
متن کامل (PDF)
تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی در ترکیب با بازخورد بر زمان واکنش و هماهنگی حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی ایوب هاشمی، الهه عرب عامری
*چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی روش آموزشی سینا و ترکیب واج ها در اصلاح نارسانویسی کودکان دارای اختلال یادگیری پایه دوم و سوم ابتدائی لیلا جعفری، محمد مهرادصدر، زهرا دهقانی احمدآباد
*چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسهی دانشآموزان تیزهوش و عادی از لحاظ کمال گرایی، افسردگی و سرزندگی تحصیلی ابوالقاسم یعقوبی
*، فتانه فتحی، مریم فتحی چگنی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی فعالیتهای پیشرفته ادراکی- دیداری فراستیگ بر اصلاح خواندن دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری نارساخوان: یک مطالعه تک آزمودنی حسن کریمی
*، غفور صبوری، اعظم قاسمی قیداری، زهرا نعمتی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue