[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی اثربخشی نرم افزار آموزشی «حساب ‌یار» بر یادگیری ریاضیات دانش‌آموزان حساب نارسا
ما‌ه‌نیا یاوری *، فریدون یاریاری، حسن رستگارپور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آیا مدل پردازش واج شناختی برای تبیین نارساخوانی در دانش‌آموزان دو زبانه عادی و نارساخوان دبستانی مناسب است؟
فرزانه میکائیلی منیع *، محمدنقی فراهانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه ساختار عاملی فرم گزارش معلم آخنباخ با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی
اصغر مینایی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ویژگیهای شخصیتی و سبک دلبستگی در مادران کودکان با اختلال در خود ماندگی و مادران کودکان عادی
باقر غباری بناب *، زهره استیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی انواع غلطهای املایی بریل در دانش‌آموزان نابینای دبستانی
صدیقه رضایی دهنوی *، مریم سیف‌نراقی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by