[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تأثیر آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی
احمد به‌‌پژوه *، باقر غباری، حمید علیزاده، قربان ‌همتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحول شناختی کودکان ناشنوا بر اساس نظریه ذهن
سعید حسن‌زاده *، نیک چهره محسنی، غلامعلی افروز، الهه حجازی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تغییرناپذیری ساختار عاملی سؤالهای سندرمی پرسشنامه خود سنجی آخنباخ
اصغر مینایی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ادراک شنوایی دانش‌آموزان با آسیب ‌شنوایی در دبستانهای ناشنوایان و عادی
ناصر اکبرلو *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML انطباق و هنجاریابی سیاهه نشانه‌های مرضی کودک ویرایش چهارم (CSI-4)
الهه محمد اسماعیل *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط دست‌نویسی با حس حرکت در دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی
فاطمه هداوندخانی *، هادی بهرامی، فاطمه بهنیا، مژگان فرهبد، مسعود صالحی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by