[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 23، شماره 4 - ( 12-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
./files/site1/files/%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84_%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA.pdf
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم مغز بر هماهنگی ادراکی دیداری کودکان با نارسایی یادگیری
1
10.52547/joec.23.4.7
محمد حسینی
*
،
همایون هارون رشیدی
چکیده
(1104 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(311 دریافت)
اثربخشی مشارکت خانه-مدرسه بر پیوند با مدرسه و تعامل با همسالان دانشآموزان دارای اختلال نقصتوجه/بیشفعالی
2
10.52547/joec.23.4.17
شهروز نعمتی
*
،
نیلوفر برومند زاده
،
رحیم بدری گرگری
چکیده
(1237 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(324 دریافت)
اثر بخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری
3
10.52547/joec.23.4.31
سیما داوری ابنوی
،
سمیه ساداتی فیروزآبادی
*
چکیده
(1298 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(329 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب فارسی مقطع ابتدایی دانش آموزان کم توان ذهنی از نظر سازه نظریه ذهن
4
10.52547/joec.23.4.43
کبری اباذری قره بلاغ
*
،
امیر قمرانی
،
کوثر یحیی زاده
چکیده
(1210 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(278 دریافت)
بررسی و مقایسۀ گفتمان روایتی کودکان تکزبانۀ فارسیزبان دارای اختلالِ طیفِ اُتیسم و کودکان با رشد زبانی طبیعی براساس رویکرد دستور نقشگرای نظاممند
5
10.52547/joec.23.4.55
الهه کمری
*
چکیده
(975 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(283 دریافت)
مطالعه ارتباط ضریب هوشی با الگوهای درماتوگلیفیک و مینوتیا در انگشت اشاره دست راست : یک مطالعه مقدماتی
6
10.52547/joec.23.4.71
عفت انصاری
،
جینا خیاط زاده
*
،
محمدرضا پورمحمد
،
ناصر مهدوی شهری
چکیده
(1254 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(975 دریافت)
تأثیر تمرین انفرادی و زوجی برایتونیک بر کارکردهای اجرایی کودکان با کم توانی ذهنی
7
10.52547/joec.23.4.81
زهره جان بزرگی
،
حسن خلجی
،
جلیل مرادی
*
چکیده
(1039 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(642 دریافت)
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش استعارههای زبان فارسی با کاربست روش الکترونیکی و تعیین اثربخشی آن بر مهارتهای ارتباطی-کلامی در دانشآموزان با آسیب شنوایی
8
10.52547/joec.23.4.93
مهدیه مهدویان
،
فرح نادری
*
،
فریبا زرگر شیرازی
،
رضوان همایی
چکیده
(1057 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(278 دریافت)
کاهش رفتارهای خود آسیبرسان و دگر آسیبرسان در کودکان مبتلابه اختلال اوتیسم به کمک تمرین هاتا یوگا
9
10.52547/joec.23.4.105
عبدالرحمن یونسی
*
،
حمزه احمدیان
چکیده
(864 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(277 دریافت)
تبیین شایستگیهای حرفهای معلمان دانشآموزان دارای کمتوانی ذهنی در نظام آموزش و پرورش استثنایی
10
10.52547/joec.23.4.117
مهدی دوایی
*
،
مهشید ایزدی
،
ماندانا فرجی
چکیده
(909 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(249 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4714