[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
642
نرخ پذیرش:
42.9
نرخ رد:
57.1
میانگین داوری:
281 روز
میانگین انتشار:
188 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 23، شماره 4 - ( 12-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
./files/site1/files/%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84_%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA.pdf
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم مغز بر هماهنگی ادراکی دیداری کودکان با نارسایی یادگیری
1
10.52547/joec.23.4.7
محمد حسینی
،
همایون هارون رشیدی
چکیده
(311 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(97 دریافت)
اثربخشی مشارکت خانه-مدرسه بر پیوند با مدرسه و تعامل با همسالان دانشآموزان دارای اختلال نقصتوجه/بیشفعالی
2
10.52547/joec.23.4.17
شهروز نعمتی
،
نیلوفر برومند زاده
،
رحیم بدری گرگری
چکیده
(319 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(73 دریافت)
اثر بخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری
3
10.52547/joec.23.4.31
سیما داوری ابنوی
،
سمیه ساداتی فیروزآبادی
چکیده
(317 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(77 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب فارسی مقطع ابتدایی دانش آموزان کم توان ذهنی از نظر سازه نظریه ذهن
4
10.52547/joec.23.4.43
کبری اباذری قره بلاغ
،
امیر قمرانی
،
کوثر یحیی زاده
چکیده
(237 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(64 دریافت)
بررسی و مقایسۀ گفتمان روایتی کودکان تکزبانۀ فارسیزبان دارای اختلالِ طیفِ اُتیسم و کودکان با رشد زبانی طبیعی براساس رویکرد دستور نقشگرای نظاممند
5
10.52547/joec.23.4.55
الهه کمری
چکیده
(206 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(54 دریافت)
مطالعه ارتباط ضریب هوشی با الگوهای درماتوگلیفیک و مینوتیا در انگشت اشاره دست راست : یک مطالعه مقدماتی
6
10.52547/joec.23.4.71
عفت انصاری
،
جینا خیاط زاده
،
محمدرضا پورمحمد
،
ناصر مهدوی شهری
چکیده
(242 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(124 دریافت)
تأثیر تمرین انفرادی و زوجی برایتونیک بر کارکردهای اجرایی کودکان با کم توانی ذهنی
7
10.52547/joec.23.4.81
زهره جان بزرگی
،
حسن خلجی
،
جلیل مرادی
چکیده
(228 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(89 دریافت)
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش استعارههای زبان فارسی با کاربست روش الکترونیکی و تعیین اثربخشی آن بر مهارتهای ارتباطی-کلامی در دانشآموزان با آسیب شنوایی
8
10.52547/joec.23.4.93
مهدیه مهدویان
،
فرح نادری
،
فریبا زرگر شیرازی
،
رضوان همایی
چکیده
(257 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(55 دریافت)
کاهش رفتارهای خود آسیبرسان و دگر آسیبرسان در کودکان مبتلابه اختلال اوتیسم به کمک تمرین هاتا یوگا
9
10.52547/joec.23.4.105
عبدالرحمن یونسی
،
حمزه احمدیان
چکیده
(162 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(49 دریافت)
تبیین شایستگیهای حرفهای معلمان دانشآموزان دارای کمتوانی ذهنی در نظام آموزش و پرورش استثنایی
10
10.52547/joec.23.4.117
مهدی دوایی
،
مهشید ایزدی
،
ماندانا فرجی
چکیده
(173 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(41 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4660