[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
622
نرخ پذیرش:
43.2
نرخ رد:
56.8
میانگین داوری:
275 روز
میانگین انتشار:
185 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 22، شماره 1 - ( 1-1401 )
برگشت به فهرست نسخه ها
فایل کلی مقاله های این شماره
نامه به سردبیر: دویست و پنجاه اصطلاح رایج در روانشناسی کودکان استثنایی
1
احمد به پژوه
چکیده
(792 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(526 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر عملکرد حل مسألههای کلامی ریاضی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی
2
فرهاد کریمی
چکیده
(1152 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(731 دریافت)
اثربخشی آموزش غنیشده با نقشه مفهومی بر یادگیری، یادداری و بارشناختی دانشآموزان کمتوان ذهنی
3
رحیم مرادی
،
حسن ملکی
،
سیروس منصوری
چکیده
(1042 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(722 دریافت)
تدوین مدل کمالگرایی دانشآموزان تیزهوش بر اساس دلبستگی ناایمن، سبکهای فرزندپروری و باورهای غیرمنطقی با میانجیگری بینظمی هیجانی
4
محمد شفیعی
،
محمد عباسی
،
عزت اله قدم پور
چکیده
(945 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(524 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) و آموزش مهارتهای فراشناختی بر جهتگیری اهداف دانشآموزان 9-12 سال با نارساییهای ویژه در زمینه یادگیری
5
نعیمه اسمعیلی راد
،
مجید ضرغام حاجبی
،
نادر منیر پور
چکیده
(1187 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(327 دریافت)
اثربخشی ورزشهای گروهی هوازی مبتنی بر نظریه یکپارچگی حسی بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف کودکان با نشانگان داون
6
زهرا احمدی
،
سوگند قاسم زاده
چکیده
(1002 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(300 دریافت)
بررسی اثربخشی شنبازیدرمانی بر توجه انتخابی دانش آموزان پسر 8-11 ساله با نارسایی ویژه در یادگیری
7
ربابه محمدی
،
محمد احسان تقی زاده
،
محمد اورکی
چکیده
(707 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(221 دریافت)
ارزشیابی اثربخشی برنامۀ آموزشی مبتنی بر تحلیل رفتار کاربردی بر مهارتهای اجتماعی کودکان اوتیسم با عملکرد بالا
8
زهرا توحیدی منش
،
نور علی فرخی
،
حسن اسدزاده
،
پرویز شریفی درآمدی
چکیده
(803 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(546 دریافت)
مقایسه رویکردهای یادگیری و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان عادی و نابینا در دوره متوسطه دوم
9
رقیه محمدخانی
،
حیدر علی زارعی
چکیده
(543 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(216 دریافت)
اثربخشی موسیقیدرمانی بر پرخاشگری و رفتارهای کلیشهای کودکان اوتیسم 9 تا 11 سال
10
سید مجتبی عقیلی
،
آرزو اصغری
،
میترا نمازی
چکیده
(1010 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(380 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4624