|
 |
دوره 22، شماره 1 - ( 1-1401 ) |
 |
|
|
|
esmaili rad N, zargham hajebi M, monirpoor N. compare the effectiveness of Self-Regulatory (Cognitive and Metacognitive) Strategies and Metacognitive Skills on, objectives orientation of 9-12 years old students with specific learning disabilities.. JOEC. 2022; 22 (1) :69-80 URL: http://joec.ir/article-1-1397-fa.html
اسمعیلی راد نعیمه، ضرغام حاجبی مجید، منیر پور نادر. مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی( شناختی و فراشناختی )وآموزش مهارتهای فراشناختی بر جهت گیری اهداف دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص در شهر قم. فصلنامه كودكان استثنايي. 1401; 22 (1) :80-69 URL: http://joec.ir/article-1-1397-fa.html
|
|
|
|