[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
632
نرخ پذیرش:
43.1
نرخ رد:
56.9
میانگین داوری:
279 روز
میانگین انتشار:
186 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 22، شماره 2 - ( 5-1401 )
برگشت به فهرست نسخه ها
فایل کلی مقالات این شماره
./files/site1/files/83.pdf
نامه به سردبیر: رویکرد سان-رایز: دنیای کودکان با اختلالات طیف اتیسم
1
مینا احمدی کهجوق
چکیده
(514 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(142 دریافت)
بررسی ویژگیهای روانشناختی با رویکرد روانشناسی مثبت در افراد دارای اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی: مرور نظامدار پژوهشها
1
خدیجه قندیانی آرانی
،
سعید حسنزاده
،
مسعود غلامعلی لواسانی
،
محمدپارسا عزیزی
چکیده
(1221 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(543 دریافت)
اثر بخشی آموزش امید بر درگیریتحصیلی، فرسودگی تحصیلی و خوشبینیتحصیلی در دانشآموزان دچار اختلال یادگیری
2
یوسف دهقانی
،
خاتون اسماعیلی
،
سیدعلی افشین
چکیده
(1016 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(483 دریافت)
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر توجه انتخابی و عملکرد مداوم در کودکان با اختلال یادگیری خاص
3
احمد احمدی
،
فاطمه معصومی
،
لطیفه سادات مردانی
،
شهربانو مردانی
چکیده
(985 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(398 دریافت)
اثربخشی آموزش خانوادهمحور مبتنی بر مدیریت رفتاری والدین بر نشانههای بالینی و عملکرد تحصیلی کودکان واجد اختلال نقص توجه/بیشفعالی
4
محمود جعفرنژاد
،
باقر غباری بناب
،
فریبرز باقری
چکیده
(1000 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(410 دریافت)
بررسی الگوی ساختاری ارتباط بین تابآوری و پیشرفت تحصیلی با میانجیگری راهبردهای خودتنظیمی و عزتنفس در دانشآموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی
5
مرجان کاظمی جوجیلی
،
مصطفی خانزاده
چکیده
(995 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(418 دریافت)
مقایسه اثربخشی برنامۀ مثبتاندیشی فردریکسون با برنامۀ تغییر ذهنیت دوئیک بر سبکهای مقابلهای دانشآموزان تیزهوش مبتلا به اضطراب امتحان
6
زهرا آرامی
،
طیبه شریفی
،
احمد غضنفری
،
احمد عابدی
چکیده
(657 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(323 دریافت)
واکاوی دیدگاه معلمان پیرامون مدارس دانشآموزان با نیازهای ویژه؛ بهمنظور ارائه پیشنهادهای سیاستی
7
سهراب محمدی پویا
،
سیامند قادری
،
یوسف ادیب
،
سید طاهر سیدی نظرلو
چکیده
(704 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(308 دریافت)
روانشناسی مثبت در حوزه نارساییهای تحولی، مقایسه پارادایمهای قوت- محور و نارسایی-محور
8
شهروز نعمتی
چکیده
(748 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(367 دریافت)
تأثیر آموزش خودتنظیمی شناختی هیجانی بر خودکارآمدی و نارسایی هیجانی دانشآموزان با اختلال ناتوانی یادگیری
9
سما جدیدی
،
محبوبه وحیدی فرد
،
رقیه عسگری
،
نازنین زهرا عباسی
،
سهیلا ابوبکری ماکویی
چکیده
(985 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(514 دریافت)
تاثیرآموزش از طریق رایانه بر مهارت گفت و شنود انگلیسی در دانشآموزان مبتلا به اوتیسم
10
محدثه اثناعشری امیری
،
حسن سلیمانی
،
احمد علیپور
،
منوچهر جعفری گهر
،
علی کریمی فیروزجایی
چکیده
(777 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(434 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4645