[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری::
برای نویسندگان::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله::
فلودیاگرام::
مقالات آماده انتشار::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
اصول اخلاق نشر::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
::
نرخ انتشار

مقالات منتشر شده: 632
نرخ پذیرش: 43.1
نرخ رد: 56.9
میانگین داوری: 279 روز
میانگین انتشار: 186 روز

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 22، شماره 2 - ( 5-1401 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها

فایل کلی مقالات این شماره
./files/site1/files/83.pdf
XML نامه به سردبیر: رویکرد سان-رایز: دنیای کودکان با اختلالات طیف اتیسم 1
مینا احمدی کهجوق
چکیده (514 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (142 دریافت)  
XML بررسی ویژگی‌های روان‌شناختی با رویکرد روان‌شناسی مثبت در افراد دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مرور نظامدار پژوهش‌ها 1
[English Abstract] خدیجه قندیانی آرانی ، سعید حسن‌زاده ، مسعود غلامعلی لواسانی ، محمدپارسا عزیزی
چکیده (1221 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (543 دریافت)  
XML اثر بخشی آموزش امید بر درگیری‌تحصیلی، فرسودگی‌ تحصیلی و خوشبینی‌تحصیلی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری 2
[English Abstract] یوسف دهقانی ، خاتون اسماعیلی ، سیدعلی افشین
چکیده (1016 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (483 دریافت)  
XML تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر توجه انتخابی و عملکرد مداوم در کودکان با اختلال یادگیری خاص 3
[English Abstract] احمد احمدی ، فاطمه معصومی ، لطیفه سادات مردانی ، شهربانو مردانی
چکیده (985 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (398 دریافت)  
XML اثربخشی آموزش خانواده‌محور مبتنی بر مدیریت رفتاری والدین بر نشانه‌های بالینی و عملکرد تحصیلی کودکان واجد اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی 4
[English Abstract] محمود جعفرنژاد ، باقر غباری بناب ، فریبرز باقری
چکیده (1000 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (410 دریافت)  
XML بررسی الگوی ساختاری ارتباط بین تاب‌آوری و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای خود‌تنظیمی و عزت‌نفس در دانش‌آموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی 5
[English Abstract] مرجان کاظمی جوجیلی ، مصطفی خانزاده
چکیده (995 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (418 دریافت)  
XML مقایسه اثربخشی برنامۀ مثبت‌اندیشی فردریکسون با برنامۀ تغییر ذهنیت دوئیک بر سبک‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان تیزهوش مبتلا به اضطراب امتحان 6
[English Abstract] زهرا آرامی، طیبه شریفی، احمد غضنفری، احمد عابدی
چکیده (657 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (323 دریافت)  
XML واکاوی دیدگاه معلمان پیرامون مدارس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه؛ به‌منظور ارائه پیشنهادهای سیاستی 7
[English Abstract] سهراب محمدی پویا، سیامند قادری، یوسف ادیب، سید طاهر سیدی نظرلو
چکیده (704 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (308 دریافت)  
XML روان‌شناسی مثبت در حوزه نارسایی­های تحولی، مقایسه پارادایم‌های قوت- محور و نارسایی-محور 8
[English Abstract] شهروز نعمتی
چکیده (748 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (367 دریافت)  
XML تأثیر آموزش خودتنظیمی شناختی هیجانی بر خودکارآمدی و نارسایی هیجانی دانش‌آموزان با اختلال ناتوانی یادگیری 9
[English Abstract] سما جدیدی ، محبوبه وحیدی فرد ، رقیه عسگری ، نازنین زهرا عباسی ، سهیلا ابوبکری ماکویی
چکیده (985 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (514 دریافت)  
XML تاثیرآموزش از طریق رایانه بر مهارت گفت و شنود انگلیسی در دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم 10
[English Abstract] محدثه اثناعشری امیری ، حسن سلیمانی ، احمد علیپور ، منوچهر جعفری گهر ، علی کریمی فیروزجایی
چکیده (777 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (434 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4645