[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم مغز بر هماهنگی ادراکی دیداری کودکان با نارسایی یادگیری
محمد حسینی *، همایون هارون رشیدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی مشارکت خانه-مدرسه بر پیوند با مدرسه و تعامل با همسالان دانش‌آموزان دارای اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی
شهروز نعمتی *، نیلوفر برومند زاده، رحیم بدری گرگری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثر بخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر هنر بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری
سیما داوری ابنوی، سمیه ساداتی فیروزآبادی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل محتوای کتاب فارسی مقطع ابتدایی دانش آموزان کم توان ذهنی از نظر سازه نظریه ذهن
کبری اباذری قره بلاغ *، امیر قمرانی، کوثر یحیی زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی و مقایسۀ گفتمان روایتی کودکان تک‌زبانۀ فارسی‌زبان دارای اختلالِ طیفِ اُتیسم و کودکان با رشد زبانی طبیعی براساس رویکرد دستور نقش‌گرای نظام‌مند
الهه کمری *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه ارتباط ضریب هوشی با الگوهای درماتوگلیفیک و مینوتیا در انگشت اشاره دست راست : یک مطالعه مقدماتی
عفت انصاری، جینا خیاط زاده *، محمدرضا پورمحمد، ناصر مهدوی شهری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر تمرین انفرادی و زوجی برایتونیک بر کارکردهای اجرایی کودکان با کم توانی ذهنی
زهره جان بزرگی، حسن خلجی، جلیل مرادی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین و اعتباریابی بسته آموزش استعاره‌های زبان فارسی با کاربست روش الکترونیکی و تعیین اثربخشی آن بر مهارت‌های ارتباطی-کلامی در دانش‌آموزان با آسیب شنوایی
مهدیه مهدویان، فرح نادری *، فریبا زرگر شیرازی، رضوان همایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML کاهش رفتارهای خود آسیب‌رسان و دگر آسیب‌رسان در کودکان مبتلابه اختلال اوتیسم به کمک تمرین هاتا یوگا
عبدالرحمن یونسی *، حمزه احمدیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان دانش‌آموزان دارای کم‌توانی ذهنی در نظام آموزش و پرورش استثنایی
مهدی دوایی *، مهشید ایزدی، ماندانا فرجی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by