You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم مغز بر هماهنگی ادراکی دیداری کودکان با نارسایی یادگیری محمد حسینی
*، همایون هارون رشیدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی مشارکت خانه-مدرسه بر پیوند با مدرسه و تعامل با همسالان دانشآموزان دارای اختلال نقصتوجه/بیشفعالی شهروز نعمتی
*، نیلوفر برومند زاده، رحیم بدری گرگری
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثر بخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری سیما داوری ابنوی، سمیه ساداتی فیروزآبادی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل محتوای کتاب فارسی مقطع ابتدایی دانش آموزان کم توان ذهنی از نظر سازه نظریه ذهن کبری اباذری قره بلاغ
*، امیر قمرانی، کوثر یحیی زاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی و مقایسۀ گفتمان روایتی کودکان تکزبانۀ فارسیزبان دارای اختلالِ طیفِ اُتیسم و کودکان با رشد زبانی طبیعی براساس رویکرد دستور نقشگرای نظاممند الهه کمری
*چکیده -
متن کامل (PDF)
مطالعه ارتباط ضریب هوشی با الگوهای درماتوگلیفیک و مینوتیا در انگشت اشاره دست راست : یک مطالعه مقدماتی عفت انصاری، جینا خیاط زاده
*، محمدرضا پورمحمد، ناصر مهدوی شهری
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر تمرین انفرادی و زوجی برایتونیک بر کارکردهای اجرایی کودکان با کم توانی ذهنی زهره جان بزرگی، حسن خلجی، جلیل مرادی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش استعارههای زبان فارسی با کاربست روش الکترونیکی و تعیین اثربخشی آن بر مهارتهای ارتباطی-کلامی در دانشآموزان با آسیب شنوایی مهدیه مهدویان، فرح نادری
*، فریبا زرگر شیرازی، رضوان همایی
چکیده -
متن کامل (PDF)
کاهش رفتارهای خود آسیبرسان و دگر آسیبرسان در کودکان مبتلابه اختلال اوتیسم به کمک تمرین هاتا یوگا عبدالرحمن یونسی
*، حمزه احمدیان
چکیده -
متن کامل (PDF)
تبیین شایستگیهای حرفهای معلمان دانشآموزان دارای کمتوانی ذهنی در نظام آموزش و پرورش استثنایی مهدی دوایی
*، مهشید ایزدی، ماندانا فرجی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue