[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
632
نرخ پذیرش:
43.1
نرخ رد:
56.9
میانگین داوری:
279 روز
میانگین انتشار:
186 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 21، شماره 1 - ( 2-1400 )
برگشت به فهرست نسخه ها
فایل کلی مقاله های این شماره
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر رشد اجتماعی و عملکرد خانواده در دانشآموزان ناتوانی هوشی
ص. 7-14
محسن جدیدی
،
دنیز فردی
چکیده
(1998 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1226 دریافت)
مقایسه اثر بازیهای حرکتی گروهی و انفرادی در محیط کودک محور و معلم محور بر عملکرد حرکتی ورفتار سازشی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر
ص. 15-26
ناهید آق آتابای
،
پریسا حجازی دینان
،
مریم رحیمیان مشهدی
چکیده
(2217 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1213 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتقادهنده هوش هیجانی بر رشد اجتماعی کودکان مبتلابه فلج مغزی: یک پژوهش مورد منفرد
ص. 27-40
سمیرا نادیپور
،
سمیه آقامحمدی
چکیده
(1476 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(635 دریافت)
ارزیابی و مقایسه ساختار عضلانی اسکلتی اندام فوقانی و تعادل ایستای کودکان دارای اختلال بینایی و شنوایی
ص. 41-52
چیمن علیارنژاد
،
حسن دانشمندی
،
نادر سمامی
چکیده
(1207 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(430 دریافت)
نقش میانجی تابآوری تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی با سازگاری تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری
ص. 53-64
سجاد بشرپور
،
ساناز عینی
چکیده
(2109 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1587 دریافت)
اثربخشی ریباندتراپی بر رشد حرکتی و عادتهای خواب کودکان با اختلال طیف اتیسم (مطالعه تک موردی)
ص. 65-78
زهرا هاشمی پور
،
همایون هارون رشیدی
چکیده
(1115 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(544 دریافت)
طراحی معماری عملکردگرایانه مهدکودک و پیشدبستان تلفیقی کودکان دارای اتیسم و کودکان عادی: معرفی نیازها و ویژگی روانشناختی
ص. 79-90
معین پوراعتماد
،
محمد تقی نظرپور
،
حمیدرضا پوراعتماد
چکیده
(1759 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1283 دریافت)
مقایسه ی تاب آوری، سخت رویی، پیشرفت تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری
ص. 91-102
عظیم امیدوار
،
رامین غریب زاده
،
بهاره عزیزی نژاد
چکیده
(2030 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1200 دریافت)
مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانشآموزان مبتلابه اختلال یادگیری خواندن و دانشآموزان عادی
ص. 103-114
وحید طالبی طادی
،
اصغر آقایی
چکیده
(1716 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(926 دریافت)
تأثیر رویکرد کوتاهمدت راهحلمحور بر راهبردهای مقابلهای و سرسختی روانشناختی دانشآموزان سرآمد
ص. 115-126
سهیلا ابوبکری ماکویی
،
خدیجه کابلی
،
سامان قاسمی
،
مرضیه چاقوساز
،
سحر صفاء
،
صابر کرمی
چکیده
(1066 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(336 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4645