Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Exceptional Children

فصلنامه کودکان استثنایی



Volume 6, Number 3 (2006-12)


Types of Braille spelling errors in Primary Students with Visual impairment
بررسی انواع غلطهای املایی بریل در دانش‌آموزان نابینای دبستانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Comparative Study on Personality Characteristics and Attachment Style in Mothers of Children with and without Autism
مقایسه ویژگیهای شخصیتی و سبک دلبستگی در مادران کودکان با اختلال در خود ماندگی و مادران کودکان عادی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Confirmatory Factor Analysis of Teacher’s Report Form (TRF)
مطالعه ساختار عاملی فرم گزارش معلم آخنباخ با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Can the Phonological Processing Model Explain Reading Disability in Bilingual Students with and without Dyslexia?
آیا مدل پردازش واج شناختی برای تبیین نارساخوانی در دانش‌آموزان دو زبانه عادی و نارساخوان دبستانی مناسب است؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Utility of a Computer-assisted Instructional Software(Hesabyar) for Teaching Mathematics to Students with Dyscalculia
بررسی اثربخشی نرم افزار آموزشی «حساب ‌یار» بر یادگیری ریاضیات دانش‌آموزان حساب نارسا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles