[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری::
برای نویسندگان::
ثبت نام و اشتراک::
برای داوران::
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله::
فلودیاگرام::
آرشیو مجله و مقالات::
مقالات آماده انتشار::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
اصول اخلاق نشر::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
::
نرخ انتشار

مقالات منتشر شده: 602
نرخ پذیرش: 43.3
نرخ رد: 56.7
میانگین داوری: 270 روز
میانگین انتشار: 182 روز

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 22، شماره 2 - ( 5-1401 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها

فایل کلی مقالات این شماره
./files/site1/files/83.pdf
XML نامه به سردبیر: رویکرد سان-رایز: دنیای کودکان با اختلالات طیف اتیسم ص. 2-1
مینا احمدی کهجوق
چکیده (233 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (75 دریافت)  
XML بررسی ویژگی‌های روان‌شناختی با رویکرد روان‌شناسی مثبت در افراد دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مرور نظامدار پژوهش‌ها ص. 18-7
[English Abstract] خدیجه قندیانی آرانی، سعید حسن‌زاده، مسعود غلامعلی لواسانی، محمدپارسا عزیزی
چکیده (673 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (350 دریافت)  
XML اثر بخشی آموزش امید بر درگیری‌تحصیلی، فرسودگی‌ تحصیلی و خوشبینی‌تحصیلی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری ص. 36-19
[English Abstract] یوسف دهقانی، خاتون اسماعیلی، سیدعلی افشین
چکیده (518 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (224 دریافت)  
XML تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر توجه انتخابی و عملکرد مداوم در کودکان با اختلال یادگیری خاص ص. 44-37
[English Abstract] احمد احمدی، فاطمه معصومی، لطیفه سادات مردانی، شهربانو مردانی
چکیده (490 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (173 دریافت)  
XML اثربخشی آموزش خانواده‌محور مبتنی بر مدیریت رفتاری والدین بر نشانه‌های بالینی و عملکرد تحصیلی کودکان واجد اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی ص. 60-45
[English Abstract] محمود جعفرنژاد، باقر غباری بناب، فریبرز باقری
چکیده (458 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (174 دریافت)  
XML بررسی الگوی ساختاری ارتباط بین تاب‌آوری و پیشرفت تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای خود‌تنظیمی و عزت‌نفس در دانش‌آموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی ص. 76-61
[English Abstract] مرجان کاظمی جوجیلی، مصطفی خانزاده
چکیده (476 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (181 دریافت)  
XML مقایسه اثربخشی برنامۀ مثبت‌اندیشی فردریکسون با برنامۀ تغییر ذهنیت دوئیک بر سبک‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان تیزهوش مبتلا به اضطراب امتحان ص. 88-77
[English Abstract] زهرا آرامی، طیبه شریفی، احمد غضنفری، احمد عابدی
چکیده (340 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (151 دریافت)  
XML واکاوی دیدگاه معلمان پیرامون مدارس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه؛ به‌منظور ارائه پیشنهادهای سیاستی ص. 106-89
[English Abstract] سهراب محمدی پویا، سیامند قادری، یوسف ادیب، سید طاهر سیدی نظرلو
چکیده (351 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (142 دریافت)  
XML روان‌شناسی مثبت در حوزه نارسایی­های تحولی، مقایسه پارادایم‌های قوت- محور و نارسایی-محور ص. 116-107
[English Abstract] شهروز نعمتی
چکیده (350 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (155 دریافت)  
XML تأثیر آموزش خودتنظیمی شناختی هیجانی بر خودکارآمدی و نارسایی هیجانی دانش‌آموزان با اختلال ناتوانی یادگیری ص. 128-117
[English Abstract] سما جدیدی، محبوبه وحیدی فرد، رقیه عسگری، نازنین زهرا عباسی، سهیلا ابوبکری ماکویی
چکیده (464 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (273 دریافت)  
XML تاثیرآموزش از طریق رایانه بر مهارت گفت و شنود انگلیسی در دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم ص. 144-129
[English Abstract] محدثه اثناعشری امیری، حسن سلیمانی، احمد علیپور، منوچهر جعفری گهر، علی کریمی فیروزجایی
چکیده (392 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (177 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4549