[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
602
نرخ پذیرش:
43.3
نرخ رد:
56.7
میانگین داوری:
270 روز
میانگین انتشار:
182 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
دوره 22، شماره 2 - ( 5-1401 )
برگشت به فهرست نسخه ها
فایل کلی مقالات این شماره
./files/site1/files/83.pdf
نامه به سردبیر: رویکرد سان-رایز: دنیای کودکان با اختلالات طیف اتیسم
ص. 2-1
مینا احمدی کهجوق
چکیده
(233 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(75 دریافت)
بررسی ویژگیهای روانشناختی با رویکرد روانشناسی مثبت در افراد دارای اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی: مرور نظامدار پژوهشها
ص. 18-7
خدیجه قندیانی آرانی
،
سعید حسنزاده
،
مسعود غلامعلی لواسانی
،
محمدپارسا عزیزی
چکیده
(673 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(350 دریافت)
اثر بخشی آموزش امید بر درگیریتحصیلی، فرسودگی تحصیلی و خوشبینیتحصیلی در دانشآموزان دچار اختلال یادگیری
ص. 36-19
یوسف دهقانی
،
خاتون اسماعیلی
،
سیدعلی افشین
چکیده
(518 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(224 دریافت)
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر توجه انتخابی و عملکرد مداوم در کودکان با اختلال یادگیری خاص
ص. 44-37
احمد احمدی
،
فاطمه معصومی
،
لطیفه سادات مردانی
،
شهربانو مردانی
چکیده
(490 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(173 دریافت)
اثربخشی آموزش خانوادهمحور مبتنی بر مدیریت رفتاری والدین بر نشانههای بالینی و عملکرد تحصیلی کودکان واجد اختلال نقص توجه/بیشفعالی
ص. 60-45
محمود جعفرنژاد
،
باقر غباری بناب
،
فریبرز باقری
چکیده
(458 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(174 دریافت)
بررسی الگوی ساختاری ارتباط بین تابآوری و پیشرفت تحصیلی با میانجیگری راهبردهای خودتنظیمی و عزتنفس در دانشآموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی
ص. 76-61
مرجان کاظمی جوجیلی
،
مصطفی خانزاده
چکیده
(476 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(181 دریافت)
مقایسه اثربخشی برنامۀ مثبتاندیشی فردریکسون با برنامۀ تغییر ذهنیت دوئیک بر سبکهای مقابلهای دانشآموزان تیزهوش مبتلا به اضطراب امتحان
ص. 88-77
زهرا آرامی
،
طیبه شریفی
،
احمد غضنفری
،
احمد عابدی
چکیده
(340 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(151 دریافت)
واکاوی دیدگاه معلمان پیرامون مدارس دانشآموزان با نیازهای ویژه؛ بهمنظور ارائه پیشنهادهای سیاستی
ص. 106-89
سهراب محمدی پویا
،
سیامند قادری
،
یوسف ادیب
،
سید طاهر سیدی نظرلو
چکیده
(351 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(142 دریافت)
روانشناسی مثبت در حوزه نارساییهای تحولی، مقایسه پارادایمهای قوت- محور و نارسایی-محور
ص. 116-107
شهروز نعمتی
چکیده
(350 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(155 دریافت)
تأثیر آموزش خودتنظیمی شناختی هیجانی بر خودکارآمدی و نارسایی هیجانی دانشآموزان با اختلال ناتوانی یادگیری
ص. 128-117
سما جدیدی
،
محبوبه وحیدی فرد
،
رقیه عسگری
،
نازنین زهرا عباسی
،
سهیلا ابوبکری ماکویی
چکیده
(464 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(273 دریافت)
تاثیرآموزش از طریق رایانه بر مهارت گفت و شنود انگلیسی در دانشآموزان مبتلا به اوتیسم
ص. 144-129
محدثه اثناعشری امیری
،
حسن سلیمانی
،
احمد علیپور
،
منوچهر جعفری گهر
،
علی کریمی فیروزجایی
چکیده
(392 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(177 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4549