[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 8، شماره 1 - ( بهار 1387 1387 )
برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه ویژگیهای عصب روانشناختی کودکان خردسال با ناتوانیهای یادگیری عصب روانشناختی /تحولی و عادی پیش از دبستان
ص. 18-1
احمد عابدی
*
،
مختار ملکپور
،
حسین مولوی
،
حمیدرضا عریضی
،
شعله امیری
چکیده
(5565 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1356 دریافت)
تأثیر درمان شناختی - رفتاری بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانشآموزان دختر دچار اختلال در ریاضیات پایه پنجم
ص. 33-19
منیره رئیسی یزدی
*
،
شعله امیری
،
حسین مولوی
چکیده
(4234 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1213 دریافت)
سرعت بریل خوانی با کدام دست بیشتر است؟ یک مطالعه نوروسایکولوژیک
ص. 42-34
احمد علی پور
*
،
مژگان آگاه هریس
،
ناهید یوسف پور
چکیده
(4570 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1195 دریافت)
بررسی کاربرد هنرهای نمایشی در رشد اجتماعی دانشآموزان کم توان ذهنی
ص. 52-43
زرین سادات لاریجانی
*
،
نرگس رازقی
چکیده
(5535 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1640 دریافت)
مقایسه بهزیستی روانشناختی مادران با و بدون دانشآموزان ابتدایی کمتوانذهنی: اثر سبکهای مقابلهای
ص. 69-53
فرزانه میکائیلی منیع
*
چکیده
(4853 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1496 دریافت)
اثربخشی درمانگری رفتاری و شناختی- رفتاری بر کاهش نشانههای بالینی اختلال نارسایی توجّه/ فزون کنشی کودکان
ص. 84-70
میرمحمود میرنسب
*
،
محمود منصور
،
غلامعلی افروز
،
باقر غباریبناب
،
احمد به پژوه
چکیده
(4339 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1320 دریافت)
الگوی گرفتن قلم در دانشآموزان کمتوانذهنی
ص. 97-85
فاطمه هداوندخانی
*
،
هادی بهرامی
،
فاطمه بهنیا
،
مژگان فرهبد
،
مسعود صالحی
چکیده
(3996 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1238 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.11 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4710