[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 10، شماره 3 - ( پاییز 1389 1389 )
برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلری و رفتاری بر کاهش شدت نشانههای اختلال سلوک در کودکان
ص. 236-227
مریم اسماعیلی نسب
*
،
حمید علیزاده
،
حسن احدی
،
علی دلاور
،
حسین اسکندری
چکیده
(4720 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3506 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارتهای مقابله بر سطح استرس و ناامیدی مادران کودکان کمتوانذهنی
ص. 244-237
شیرین ولیزاده
*
،
آزیتا داودیفر
،
رحمان بردی اوزونی دوجی
،
زهرا اعلایی
چکیده
(4439 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1288 دریافت)
رابطه سبکهای مقابلهای، جهتگیری مذهبی و ابعاد شخصیت با سلامت روان مادران دارای کودک کم توان ذهنی
ص. 258-245
هادی بهرامی احسان
*
،
یاسر رضاپور میرصالح
چکیده
(3592 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2009 دریافت)
تحول نظریه ذهن و ارتباط آن با تواناییهای کلامی و غیرکلامی در دانشآموزان کمتوان ذهنی
ص. 268-259
مهدی عبدالهزاده رافی
*
،
هادی بهرامی
،
محمود میرزمانی
،
مسعود صالحی
چکیده
(3774 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1866 دریافت)
اثربخشی سه روش آموزشی- اصلاحی مبتنی بر مدل پردازش واجشناختی بر سرعت و صحت خواندن دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی
ص. 282-269
سارا فصیحانی فرد
*
،
فرزانه میکائیلی منیع
چکیده
(3866 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1019 دریافت)
نقش پردازش واجشناختی و نحوی در مدلهای خواندن
ص. 298-283
شیما نبیفر
*
،
شهلا رقیب دوست
چکیده
(4638 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7598 دریافت)
بیش خوانشی در کودک 4 سال و 3 ماهه ای مبتلا به اوتیسم
ص. 304-299
هوشنگ دادگر
*
،
زهرا شهریور
چکیده
(4364 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1411 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4703