[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 11، شماره 1 - ( بهار 1390 1390 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML مقایسۀ سرعت نامیدن و عملکرد مؤلفه‌های سه‌گانه حافظه فعال در کودکان نارساخوان و عادی ص. 22-1
[English Abstract] ندا صفرپور دهکردی ، مریم وفایی ، غلامعلی افروز*
چکیده (4958 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2894 دریافت)  
XML تأثیر دو روش آموزش راهبردهای شناختی براساس مدل انگلرت و مدل سکستون در کارآمدی بیان نوشتاری دانش‌آموزان ابتدایی با علائم اختلال نوشتن ص. 32-23
[English Abstract] فاطمه بهرامی* ، فاطمه آدم‌زاده ، سمانه مختاری
چکیده (4517 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2449 دریافت)  
XML تأثیر موسیقی‌درمانی بر توجه انتخابی کودکان دارای اختلال نارسایی توجه ـ بیش‌فعالی ص. 44-33
[English Abstract] لیلاالسادات کریمی* ، حسین زارع ، حبیب هادیان‌فرد
چکیده (5064 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (7031 دریافت)  
XML کدام یک از نشانه های اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی با مداخله های یوگا و بازی‌درمانی تغییر می‌کند؟ ص. 55-45
[English Abstract] مهرناز سعادت*
چکیده (5312 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (5136 دریافت)  
XML تحلیل عاملی و اعتباریابی مقیاس صفات اسکیزوتایپی (STA) در نوجوانان ص. 68-57
[English Abstract] علی محمدزاده*
چکیده (4310 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1698 دریافت)  
XML رابطه بین رفتار تیپ الف، شخصیت نوروتیک، منبع کنترل بیرونی و جوّ حاکم بر مدرسه با استرس شغلی معلّمان مراکز استثنایی یزد ص. 82-69
[English Abstract] کاظم برزگر بفرویی* ، حسن خضری
چکیده (4404 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2420 دریافت)  
XML مقایسه کمال‌گرایی و تحمل ابهام در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی ص. 90-83
[English Abstract] سیف الله آقاجانی* ، محمد نریمانی ، سعید آریاپوران
چکیده (5464 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3821 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4710