[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 23، شماره 4 - ( 12-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
./files/site1/files/%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84_%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA.pdf
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم مغز بر هماهنگی ادراکی دیداری کودکان با نارسایی یادگیری
1
10.52547/joec.23.4.7
محمد حسینی
*
،
همایون هارون رشیدی
چکیده
(960 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(259 دریافت)
اثربخشی مشارکت خانه-مدرسه بر پیوند با مدرسه و تعامل با همسالان دانشآموزان دارای اختلال نقصتوجه/بیشفعالی
2
10.52547/joec.23.4.17
شهروز نعمتی
*
،
نیلوفر برومند زاده
،
رحیم بدری گرگری
چکیده
(1069 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(241 دریافت)
اثر بخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری
3
10.52547/joec.23.4.31
سیما داوری ابنوی
،
سمیه ساداتی فیروزآبادی
*
چکیده
(1090 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(267 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب فارسی مقطع ابتدایی دانش آموزان کم توان ذهنی از نظر سازه نظریه ذهن
4
10.52547/joec.23.4.43
کبری اباذری قره بلاغ
*
،
امیر قمرانی
،
کوثر یحیی زاده
چکیده
(974 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(216 دریافت)
بررسی و مقایسۀ گفتمان روایتی کودکان تکزبانۀ فارسیزبان دارای اختلالِ طیفِ اُتیسم و کودکان با رشد زبانی طبیعی براساس رویکرد دستور نقشگرای نظاممند
5
10.52547/joec.23.4.55
الهه کمری
*
چکیده
(795 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(221 دریافت)
مطالعه ارتباط ضریب هوشی با الگوهای درماتوگلیفیک و مینوتیا در انگشت اشاره دست راست : یک مطالعه مقدماتی
6
10.52547/joec.23.4.71
عفت انصاری
،
جینا خیاط زاده
*
،
محمدرضا پورمحمد
،
ناصر مهدوی شهری
چکیده
(1062 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(796 دریافت)
تأثیر تمرین انفرادی و زوجی برایتونیک بر کارکردهای اجرایی کودکان با کم توانی ذهنی
7
10.52547/joec.23.4.81
زهره جان بزرگی
،
حسن خلجی
،
جلیل مرادی
*
چکیده
(872 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(536 دریافت)
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش استعارههای زبان فارسی با کاربست روش الکترونیکی و تعیین اثربخشی آن بر مهارتهای ارتباطی-کلامی در دانشآموزان با آسیب شنوایی
8
10.52547/joec.23.4.93
مهدیه مهدویان
،
فرح نادری
*
،
فریبا زرگر شیرازی
،
رضوان همایی
چکیده
(860 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(221 دریافت)
کاهش رفتارهای خود آسیبرسان و دگر آسیبرسان در کودکان مبتلابه اختلال اوتیسم به کمک تمرین هاتا یوگا
9
10.52547/joec.23.4.105
عبدالرحمن یونسی
*
،
حمزه احمدیان
چکیده
(691 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(225 دریافت)
تبیین شایستگیهای حرفهای معلمان دانشآموزان دارای کمتوانی ذهنی در نظام آموزش و پرورش استثنایی
10
10.52547/joec.23.4.117
مهدی دوایی
*
،
مهشید ایزدی
،
ماندانا فرجی
چکیده
(710 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(197 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4714