[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
632
نرخ پذیرش:
43.1
نرخ رد:
56.9
میانگین داوری:
279 روز
میانگین انتشار:
186 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 19، شماره 3 - ( 9-1398 )
برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر بازیهای الکترونیکی جورچین بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان با نارساخوانی
ص. 14-5
معصومه باقرپور
،
طاهره قجر
چکیده
(3068 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1571 دریافت)
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی تفکیکی برای دانشآموزان با استعدادهای درخشان شهر اصفهان
ص. 36-15
مهدی ابوالقاسمی
،
حسین زینلی پور
،
علی اکبر شیخی
،
علیرضا عصاره
چکیده
(2866 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1006 دریافت)
مقایسه اثربخشی برنامۀ مثبتاندیشی فردریکسون و برنامۀ تغییر ذهنیت دوئیک بر سرمایه روانشناختی دانشآموزان تیزهوش مبتلا به اضطراب امتحان پایه نهم شهر اصفهان
ص. 48-37
زهرا آرامی
،
طیبه شریفی
،
احمد غضنفری
،
احمد عابدی
چکیده
(2523 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1392 دریافت)
اثر بخشی برنامه حضوری – مجازی درمان تعامل والد-کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر اختلالات رفتاری کودکان پیش دبستانی
ص. 60-49
علی اکبری زاده
،
سعید حسن زاده
،
کامبیز کامکاری
،
مسعودغلامعلی لواسانی
چکیده
(2154 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1669 دریافت)
رابطه امیدواری، خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی با انگیزش تحصیلی دانشآموزان دارای نارساییهای جسمی–حرکتی
ص. 70-61
شهروز نعمتی
،
رحیم بدری
،
هاجر شریف
چکیده
(4235 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2247 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای برنامهریزی و نظارت در توانبخشی حافظه آیندهنگر کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا
ص. 86-71
اعظم بیانلو
،
سیده منور یزدی
،
شکوه السادات بنی جمالی
،
سید ابوالقاسم مهری نژاد
چکیده
(2850 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1521 دریافت)
تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی در ترکیب با بازخورد بر زمان واکنش و هماهنگی حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی
ص. 92-87
ایوب هاشمی
،
الهه عرب عامری
چکیده
(2705 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1499 دریافت)
مقایسه اثربخشی روش آموزشی سینا و ترکیب واج ها در اصلاح نارسانویسی کودکان دارای اختلال یادگیری پایه دوم و سوم ابتدائی
ص. 104-93
لیلا جعفری
،
محمد مهرادصدر
،
زهرا دهقانی احمدآباد
چکیده
(2778 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3271 دریافت)
مقایسهی دانشآموزان تیزهوش و عادی از لحاظ کمال گرایی، افسردگی و سرزندگی تحصیلی
ص. 114-105
ابوالقاسم یعقوبی
،
فتانه فتحی
،
مریم فتحی چگنی
چکیده
(2756 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2331 دریافت)
اثربخشی فعالیتهای پیشرفته ادراکی- دیداری فراستیگ بر اصلاح خواندن دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری نارساخوان: یک مطالعه تک آزمودنی
ص. 128-115
حسن کریمی
،
غفور صبوری
،
اعظم قاسمی قیداری
،
زهرا نعمتی
چکیده
(3692 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3201 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4645