[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 17، شماره 2 - ( 8-1396 )
برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفتار کودکان 8-16 ساله دارای اختلالات طیف اتیسم
ص. 12-5
مجتبی صالحی حیدر آباد
،
علی عیسی زادگان
*
،
فرزانه میکائیلی منیع
چکیده
(10086 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2321 دریافت)
نقش تصویر بدنی و خودپنداره در پیشبینی اختلالات روانشناختی دانشآموزان نابینا و ناشنوا
ص. 24-13
اکبر عطادخت
،
عیسی جعفری
*
،
میثم حیاتی
،
حمید کمرزرین
،
صدیقه مهری
چکیده
(4542 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3406 دریافت)
بررسی مقایسه ای نقش بروزرسانی اطلاعات و عدم بروزرسانی اطلاعات در حل مسائل ریاضی در بین دختران مبتلا به سندرم فراژیل ایکس و دختران مبتلا به سندرم ترنر
ص. 36-25
محمد شادبافی
*
چکیده
(3577 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3243 دریافت)
بررسی و مقایسۀ میزان اثربخشی روش قصهگویی برگرفته از روش داستانهای اجتماعی با روش درمانی برگرفته از روش پاسخمحور (پیآرتی) در کاهش مشکلات رفتاری کودکان طیف اتیسم
ص. 46-37
شیرین شیرمحمدی
،
منصوره شهریاری
*
،
مهدیه صالحی
چکیده
(4753 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1402 دریافت)
تأثیر دو نوع یادگیری مشاهدهای بر میزان یادگیری یک مهارت هدفگیری در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
ص. 56-47
کبری جوادیان
،
رسول عابدان زاده
*
،
مژگان آقامحمدی
چکیده
(4949 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3062 دریافت)
اثربخشی آموزش ایروبیک بر سلامت روان و شادکامی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی
ص. 66-57
وجیهه ظهورپرونده
*
،
فاطمه جعفری
چکیده
(5024 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3337 دریافت)
مهارتهای اختصاصی پردازش عدد در دانش آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی
ص. 86-67
پروانه اسلامی
*
،
حمیدرضا حسن آبادی
چکیده
(4165 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3551 دریافت)
بررسی مقدماتی اثربخشی مدل تحولی تفاوتهای فردی مبتنی بر ارتباط بر بهبود زبان دریافتی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
ص. 96-87
سعید قاسمی
،
سیدامیر امین یزدی
*
،
علی مشهدی
چکیده
(4420 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1926 دریافت)
بررسی مقایسهای درک و کاربرد عبارات استعاری بدنمند کودکان طبیعی و کودکان دارای سندرم ویلیام (چهار و نیم تا پنج سال) فارسی زبان
ص. 108-97
سعیده شجاع رضوی
*
چکیده
(3547 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1704 دریافت)
تحلیل درک بندهای موصولی فاعل- فاعل و فاعل- مفعول در کودکان ناشنوای کاشتحلزونشده و شنوا
ص. 118-109
سحر مهرپرور
،
رحیمه روح پرور
*
،
مقدمه میرزایی
چکیده
(4294 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2154 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4714