[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 10، شماره 4 - ( زمستان 1389 1389 )
برگشت به فهرست نسخه ها
الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
ص. 334-321
کامران گنجی
*
،
علی دلاور
،
حسن احدی
چکیده
(4914 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1765 دریافت)
تأثیر آموزش مهارتهای آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان مشکوک به نارساخوانی
ص. 342-335
مریم فارابی
*
،
محمد حسین بیاضی
،
سعید تیموری
چکیده
(4451 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1787 دریافت)
اثر موسیقی همراه با حرکات موزون بر پرخاشگری کودکان کمتوان ذهنی متوسط تا شدید
ص. 350-343
علیرضا آقایوسفی
*
،
احمد علی پور
چکیده
(4724 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3643 دریافت)
کاربرد وسیله آموزشی سینا بر افزایش دقت خواندن دانشآموزان کمتوانذهنی آموزشپذیر
ص. 358-351
مریم حسنزاده اول
*
،
هادی بهرامی
،
طاهره سیما شیرازی
،
مهدی عبدالهزاده رافی
،
مسعود صالحی
چکیده
(5989 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5058 دریافت)
نگرش به آموزش فراگیر و عوامل مؤثر بر آن در مدیران مدارس
ص. 368-359
سعید حسن زاده
*
،
روحاله فتحقریب بیدگلی
چکیده
(5296 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2145 دریافت)
توصیف نوشتار دانشآموزان کمتوان ذهنی بر مبنای دستور نقشگرای نظاممند هلیدی
ص. 384-369
آتوسا رستم بیک تفرشی
*
،
احمد رمضانی واسوکلایی
چکیده
(4217 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3249 دریافت)
الگوهای پردازش حسی کودکان با اختلال اتیسم از دیدگاه مدل وینی دان
ص. 393-385
مینا احمدی کهجوق
*
،
مژگان فرهبد
،
حسین سورتجی
،
مهدی رصافیانی
چکیده
(5476 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4745 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.04 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4714