Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 16, Number 3 (2016-11)
Comparison of Anxiety Disorders and School Phobia in Dyslexic and Normal Students
مقایسه اختلالات اضطرابی و مدرسههراسی در دانشآموزان نارساخوان و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Understanding the Relationship between Executive Functions and Intelligence Quotient with Academic Performance of Students Diagnosed with Level 1, Autism Spectrum Disorders (ASD)
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و بهرۀ هوشی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان واجد تشخیص سطح یک اختلالات طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison between spatial memory and spatial orientation among blind, visually impaired, and normally sighted people
مقایسۀ حافظه فضایی و جهتیابی فضایی در بین افراد نابینا، کمبینا و سالم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Training of Mindfulness-based Stress Reduction on Psychological Well-being of ADHD Children’s Mothers
تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای بهزیستی روانشناختی مادران کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the Prevalence of Vertebrate Abnormalities in 7-15 Years Old Girl Students with Intelectual Disability and Normal Students.
مقایسه میزان شیوع ناهنجاریهای ستون فقرات به منظور اصلاح برنامه تربیت بدنی دانشآموزان دختر 7-15 ساله کمتوان ذهنی و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing Emotion Regulation Strategies, Cognitive Avoidance and Emotional Self-Regulation in Students with and without Visual Impairment
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان، اجتناب شناختی و خودتنظیمی عاطفی در دانشآموزان با و بدون آسیب بینایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Effectiveness of Sternberg's Successful Intelligence Program on Working Memory and Executive Functions of Sharp-Witted Primary School Students
بررسی اثربخشی برنامه هوش موفق استرنبرگ بر حافظه فعال وکارکردهای اجرایی کودکان تیزهوش دبستانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles