Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 10, Number 4 (2011-2)
Sensory Processing Patterns in Children with Autism DisorderFrom Winnie Dunn’s Perspective
الگوهای پردازش حسی کودکان با اختلال اتیسم از دیدگاه مدل وینی دان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Description of Written Discourse of Educable Mentally Retarded Students According to Halliday’s Systemic Functional Approach
توصیف نوشتار دانشآموزان کمتوان ذهنی بر مبنای دستور نقشگرای نظاممند هلیدی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Principals' Attitude toward Inclusive Education and Related Factors
نگرش به آموزش فراگیر و عوامل مؤثر بر آن در مدیران مدارس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of Sina educational instrument on reading accuracy of educable mentally retarded students
کاربرد وسیله آموزشی سینا بر افزایش دقت خواندن دانشآموزان کمتوانذهنی آموزشپذیر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Music-Harmonic Movement Therapy on Aggressive Behaviors in Children with Moderate to Severe intellectual disability
اثر موسیقی همراه با حرکات موزون بر پرخاشگری کودکان کمتوان ذهنی متوسط تا شدید
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impact of Phonological Awareness Training on Reading Skills in students Suspected as Dyslexic
تأثیر آموزش مهارتهای آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان مشکوک به نارساخوانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Clock Drawing Test in Children with and without Attention Deficit/Hyperactivity Disorder
الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles