[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری::
برای نویسندگان::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله::
فلودیاگرام::
مقالات آماده انتشار::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
اصول اخلاق نشر::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
::
نرخ انتشار

مقالات منتشر شده: 632
نرخ پذیرش: 43.1
نرخ رد: 56.9
میانگین داوری: 279 روز
میانگین انتشار: 186 روز

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اثربخشی آموزش مبتنی بر موسیقی بر مهارت‌های اجتماعی، توجه و تمرکز کودکان 6 تا ۱۰ ساله با نارسایی ویژه در یادگیری
صبورا برزگر اسکندرکلایی، هدی بابایی، زهرا رحبپور عزیزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن
حمیده اداوی، عزت‌اله قدم‌پور، محمد عباسی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه همدلی برای کودکان شنوا و ناشنوای پیش‌دبستانی
محمد عاشوری، علی آقازیارتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش‌های مدیریت خشم و فرزندپروری بر توجه انتخابی دانش‌آموزان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای
سوری محرم زاده، محبوبه طاهر، حکیمه آقایی، عباسعلی حسین خانزاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی اثربخشی بسته آموزشی فرایندهای روان‌شناختی پایه بر فهم کلامی، استدلال ادراکی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری
مجید پاکدامن، ریحانه قربان پور، حسین کارشکی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین مدل علّی احساس تنهایی با خودناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان: نقش واسطه‌ای خودبیگانگی تحصیلی
هوشنگ گراوند، مریم عبدالهی مقدم، سعیده سبزیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی روش درمانی تحلیل رفتار کاربردی( ABA )و روش درمانی-آموزشی(TEACCH ) بر بهبود مهارت‌های اجتماعی و درک کلامی در کودکان مبتلا اختلال طیف اتیسم
رمضان حسن زاده، آمنه عزیزی، سیده علیا عمادیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و بازی درمانی بر یادگیری مفاهیم ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی
فاطمه خاندانی، نورعلی فرخی، ابوطالب سعادتی شامیر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثر بازی‌های تعاملی بر رفتارهای انطباقی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری غیرکلامی
سالار فرامرزی، فاطمه افراز، فرزاد قادری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش کارکرد اجرایی خودتنظیمی بر حافظه‌ فعال دانش‌آموزان مضطرب
الهام پیرحاجی، علی اکبر ارجمندنیا، سوگند قاسم زاده، شیرین مجاور
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by