[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
راهنمای نویسندگان::
اصول اخلاقی::
ثبت نام و اشتراک::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
اخبار و اعلانات::
اطلاعات آماری نشریه::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
همکاری با انجمن ها::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب متون

  
 
..
ِDOI
https://www.doi.org/




 
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره ۶، شماره ۲ - ( تابستان ۱۳۸۵ ۱۳۸۵ ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML تأثیر قصه‌درمانی بر راهبردهای رویارویی کودکان با مشکلات یادگیری ص. ۶۲۲-۶۰۳
[English Abstract] مجید یوسفی لویه* ، آذر متین
چکیده (۴۰۵۲ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۲۳۷۸ دریافت)  
XML بررسی کارآمدی روان‌نمایشگری بر بهبود بخشی مهارتهای اجتماعی و عزت نفس دانش‌آموزان نارساخوان ص. ۶۳۸-۶۲۳
[English Abstract] محمد نریمانی* ، اسماعیل بیابانگرد ، سوران رجبی
چکیده (۴۶۶۸ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۱۶۳۸ دریافت)  
XML بررسی و توصیف خطاهای املایی دانش‌آموزان پایه دوم دبستان ص. ۶۶۰-۶۳۹
[English Abstract] بهمن زندی* ، شهین نعمت زاده ، سید مهدی سمایی ، شیما نبی‌فر
چکیده (۴۷۸۸ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۶۸۹۴ دریافت)  
XML تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش فشار روانی مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی و عادی ص. ۶۷۶-۶۶۱
[English Abstract] مختار ملک پور*، حجت اله فراهانی، اصغر آقایی، علی بهرامی
چکیده (۴۲۱۶ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۲۰۷۹ دریافت)  
XML Parenting styles in Iranian families of adolescents with and without conduct disorderندارد ص. ۶۹۴-۶۷۷
[English Abstract] حمید علیزاده* ، مهناز یاری
چکیده (۳۵۱۸ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۴۳۶۱ دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children

[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]

 

Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 40 queries by YEKTAWEB 4700