[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
642
نرخ پذیرش:
42.9
نرخ رد:
57.1
میانگین داوری:
281 روز
میانگین انتشار:
188 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 6، شماره 3 - ( پاییز 1385 1385 )
برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی اثربخشی نرم افزار آموزشی «حساب یار» بر یادگیری ریاضیات دانشآموزان حساب نارسا
ص. 734-713
ماهنیا یاوری
،
فریدون یاریاری
،
حسن رستگارپور
چکیده
(4013 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1650 دریافت)
آیا مدل پردازش واج شناختی برای تبیین نارساخوانی در دانشآموزان دو زبانه عادی و نارساخوان دبستانی مناسب است؟
ص. 768-735
فرزانه میکائیلی منیع
،
محمدنقی فراهانی
چکیده
(4509 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1391 دریافت)
مطالعه ساختار عاملی فرم گزارش معلم آخنباخ با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی
ص. 786-769
اصغر مینایی
چکیده
(4123 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1737 دریافت)
مقایسه ویژگیهای شخصیتی و سبک دلبستگی در مادران کودکان با اختلال در خود ماندگی و مادران کودکان عادی
ص. 804-787
باقر غباری بناب
،
زهره استیری
چکیده
(4286 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2557 دریافت)
بررسی انواع غلطهای املایی بریل در دانشآموزان نابینای دبستانی
ص. 824-805
صدیقه رضایی دهنوی
،
مریم سیفنراقی
چکیده
(4144 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2807 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.05 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4660