[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 23، شماره 2 - ( 5-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزش پذیرش و تعهد و ارزیابی کارایی آن بر استرس، فرسودگی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه: یک مطالعه تکآزمودنی
1
نرگس پورطالب
*
،
رحیم بدری
،
شهروز نعمتی
،
تورج هاشمی
چکیده
(1313 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(714 دریافت)
پیشبینی پرخاشگری کودکان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای براساس سبکهای والدگری و صبر مادران
2
معصومه گلشنی جورشری
*
چکیده
(1247 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(526 دریافت)
اختلال سلوک (CD)در نوجوانان: بررسی نقش شایستگی اجتماعی و ضعف در تنظیم هیجان
3
سعیده هدایت
،
محمد نریمانی
*
،
سیف اله آقاجانی
،
سجاد بشرپور
چکیده
(1072 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(496 دریافت)
راهکارهای کاهش خطر بدرفتاری کودکان با نیازهای آموزشی ویژه در طی پاندمی کووید -19: مطالعه مروری نظامدار
4
حمید فرامرزی
*
،
ام البنین شیبانی
چکیده
(845 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(299 دریافت)
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر بهبود سازگاری اجتماعی و مدیریت کنترل کودکان کم شنوای کاشت حلزون شنوایی شده 8 تا 10 سال
5
سید مجتبی عقیلی
*
،
آرزو اصغری
،
مرجان حاج حسینی
،
میترا نمازی
چکیده
(782 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(328 دریافت)
اثربخشی قصهدرمانی بر اضطراب اجتماعی و تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان نابینا
6
نعیمه مصطفایی پایدار
،
سوگند قاسم زاده
*
،
علی اکبر ارجمندنیا
،
شیزین مجاور
،
عاطفه محمدی فیض آبادی
چکیده
(1278 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(553 دریافت)
اثربخشی آموزش تفکر خلاق به روش دوبونو بر خودپنداره تحصیلی و اشتیاق مدرسه دانش آموزان با نارساخوانی
7
نفیسه رفیعی
*
،
سید مجتبی موسوی فرد
چکیده
(1667 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(936 دریافت)
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) بر حافظهکاری و سطح خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن
8
شکوفه روح الامینی
*
،
مهران سلیمانی
،
لادن واقف
چکیده
(849 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(410 دریافت)
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودآگاهی شناختی و خودنظم دهی دانشآموزان با اختلالات یادگیری
9
شیدا قربانی
،
کبری کاظمیان مقدم
*
،
همایون هارون رشیدی
چکیده
(983 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(504 دریافت)
ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه نگرش به آموزش فراگیر کودکان با نیازهای ویژه TAIS-IR
10
حمیده پاک مهر
،
معصومه عزیزی
*
،
صادق حامدی نسب
چکیده
(757 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(206 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4660