[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
اعضای هیئت تحریریه
شناسنامه نشریه
اخبار نشریه
داوران
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوند های مفید
هزینه های دریافتی نشریه
راهنمای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
اخبار و اعلانات
اطلاعات آماری نشریه
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 19، شماره 3 - ( 9-1398 )
برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر بازیهای الکترونیکی جورچین بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان با نارساخوانی
ص. 14-5
معصومه باقرپور
*
،
طاهره قجر
چکیده
(3589 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2034 دریافت)
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی تفکیکی برای دانشآموزان با استعدادهای درخشان شهر اصفهان
ص. 36-15
مهدی ابوالقاسمی
*
،
حسین زینلی پور
،
علی اکبر شیخی
،
علیرضا عصاره
چکیده
(3324 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1341 دریافت)
مقایسه اثربخشی برنامۀ مثبتاندیشی فردریکسون و برنامۀ تغییر ذهنیت دوئیک بر سرمایه روانشناختی دانشآموزان تیزهوش مبتلا به اضطراب امتحان پایه نهم شهر اصفهان
ص. 48-37
زهرا آرامی
،
طیبه شریفی
*
،
احمد غضنفری
،
احمد عابدی
چکیده
(3058 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1682 دریافت)
اثر بخشی برنامه حضوری – مجازی درمان تعامل والد-کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر اختلالات رفتاری کودکان پیش دبستانی
ص. 60-49
علی اکبری زاده
،
سعید حسن زاده
*
،
کامبیز کامکاری
،
مسعودغلامعلی لواسانی
چکیده
(2636 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2139 دریافت)
رابطه امیدواری، خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی با انگیزش تحصیلی دانشآموزان دارای نارساییهای جسمی–حرکتی
ص. 70-61
شهروز نعمتی
*
،
رحیم بدری
،
هاجر شریف
چکیده
(4812 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2730 دریافت)
تأثیر آموزش راهبردهای برنامهریزی و نظارت در توانبخشی حافظه آیندهنگر کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا
ص. 86-71
اعظم بیانلو
،
سیده منور یزدی
*
،
شکوه السادات بنی جمالی
،
سید ابوالقاسم مهری نژاد
چکیده
(3318 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1834 دریافت)
تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی در ترکیب با بازخورد بر زمان واکنش و هماهنگی حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی
ص. 92-87
ایوب هاشمی
،
الهه عرب عامری
*
چکیده
(3242 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1988 دریافت)
مقایسه اثربخشی روش آموزشی سینا و ترکیب واج ها در اصلاح نارسانویسی کودکان دارای اختلال یادگیری پایه دوم و سوم ابتدائی
ص. 104-93
لیلا جعفری
،
محمد مهرادصدر
،
زهرا دهقانی احمدآباد
*
چکیده
(3326 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4011 دریافت)
مقایسهی دانشآموزان تیزهوش و عادی از لحاظ کمال گرایی، افسردگی و سرزندگی تحصیلی
ص. 114-105
ابوالقاسم یعقوبی
*
،
فتانه فتحی
،
مریم فتحی چگنی
چکیده
(3268 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3145 دریافت)
اثربخشی فعالیتهای پیشرفته ادراکی- دیداری فراستیگ بر اصلاح خواندن دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری نارساخوان: یک مطالعه تک آزمودنی
ص. 128-115
حسن کریمی
*
،
غفور صبوری
،
اعظم قاسمی قیداری
،
زهرا نعمتی
چکیده
(4243 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3852 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4710