[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 2 - ( تابستان 1381 1381 ) ::
جلد 2 شماره 2 صفحات 135-150 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی روش «خواندن مقدم بر نوشتن» در سوادآموزی به نوآموزان
دکتر علی اصغر کاکوجویباری* ، الیس هوسپیان
استادیار پژوهشکده کودکان استثنایی
چکیده:   (596 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: سوادآموزی، روش کلی جدید، خواندن مقدم بر نوشتن
متن کامل [PDF 370 kb]   (132 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۸۱/۶/۱ | پذیرش: ۱۳۸۱/۶/۱ | انتشار: ۱۳۸۱/۶/۳۰
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Kakojoibari A A, Hovsepian A. A Study on "Reading-First" Method in Literacy Training. JOEC. 2002; 2 (2) :135-150
URL: http://joec.ir/article-1-492-fa.html

کاکوجویباری علی اصغر، هوسپیان الیس. بررسی روش «خواندن مقدم بر نوشتن» در سوادآموزی به نوآموزان. فصلنامه كودكان استثنايي. 1381; 2 (2) :135-150

URL: http://joec.ir/article-1-492-fa.html



دوره 2، شماره 2 - ( تابستان 1381 1381 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه کودکان استثنایی Journal of Exceptional Children
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3730