Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 1, Number 1 (2001-12)
A Comparative Study on the Auditory Ability of the Blind and Sighted Children in Identifying the Teachers, and Visualizing Their Cognitive - Affective Characteristics by their Voices.
مقایسه توانایی شنیداری کودکان بینا نابینا در شناسایی و تجسم ویژگیهای شناختی - عاطفی آموزگاران، از روی صدای آنها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Philosophy of Inclusive Education
فلسفه آموزش و پرورش فراگیر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Mentally Retarded Child on Family Mental Health
تاثیر کمتوانی ذهنی فرزند بر بهداشت روانی خانواده
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Adaptation and Standardization of the Test of TOLD-P:3 for Farsi - Speaking Children of Tehran
انطباق و هنجاریابی آزمون رشد زبان TOLD- P:3 برای کودکان فارسیزبان تهرانی (بخش اول)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Evaluation of Motor Skills and Neuro - Muscular Functions in Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
ارزیابی مهارتهای حرکتی و عملکرد عصبی - عضلانی دانشآموزان مبتلا به اختلال کمبود توجه و بیشفعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Academic Achievement and Nutritional Status in Mentally Retarded Students of Tehran
ارتباط وضعیت تحصیلی با وضعیت تغذیهای دانشآموزان کمتوان ذهنی شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles