Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 3, Number 1 (2003-6)
Comparison of Composition Writing Pattern In Dyslexic and Dysgraphic Fourth and Fifth Grade Primary School Male Students and Normal Students
مقایسه الگوهای انشا نویسی در دانشاموزان پسر نارساخوان و نارسانویس پایههای چهارم و پنجم ابتدایی با دانشآموزان عادی شهر تهران در سال تحصیلی ۸۱-۸۰
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of Inclusive Education on EFL Learning in Blind Male High School Students in Tehran
تاثیر آموزش تلفیقی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشاموزان نابینای مطلق پیشدانشگاهی تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Early Intervention Programs for Young Children with Special Needs, Theory and Practice - A Model for Iran
برنامههای مداخله به موقع برای کودکان خردسال با نیازهای خاص، نظریه و کاربرد - الگویی برای ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
valuation of Educational Programs for the Students with Behavioral Disorders
ارزشیابی از برنامههای آموزش و پرورش دانشآموزان دارای اختلالات رفتاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relation between Iron Deficiency and School Achievement in Mentially Retarded Children in Tehran
ارتباط فقر آهن با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کمتوان ذهنی شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles