Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Exceptional Children

فصلنامه کودکان استثنایی



Volume 3, Number 1 (2003-6)


Comparison of Composition Writing Pattern In Dyslexic and Dysgraphic Fourth and Fifth Grade Primary School Male Students and Normal Students
مقایسه الگوهای انشا نویسی در دانش‌اموزان پسر نارساخوان و نارسانویس پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی با دانش‌آموزان عادی شهر تهران در سال تحصیلی ۸۱-۸۰
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Impact of Inclusive Education on EFL Learning in Blind Male High School Students in Tehran
تاثیر آموزش تلفیقی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌اموزان نابینای مطلق پیش‌دانشگاهی تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Early Intervention Programs for Young Children with Special Needs, Theory and Practice - A Model for Iran
برنامه‌های مداخله به موقع برای کودکان خردسال با نیاز‌های خاص، نظریه و کاربرد - الگویی برای ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

valuation of Educational Programs for the Students with Behavioral Disorders
ارزشیابی از برنامه‌های آموزش و پرورش دانش‌آموزان دارای اختلالات رفتاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relation between Iron Deficiency and School Achievement in Mentially Retarded Children in Tehran
ارتباط فقر آهن با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی شهر تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles