Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Exceptional Children

فصلنامه کودکان استثنایی



Volume 6, Number 4 (2007-2)


What is Phonological Awareness?
آگاهی واج‌شناختی چیست؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Prevalence of Arithmetic Disorder among Elementary School Children in Ardebil
شیوع اختلال حساب نارسایی در دانش‌آموزان دبستانی شهر اردبیل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Narrative Therapy on Depression of Children
تأثیر قصه‌درمانی بر کاهش علایم افسردگی در کودکان افسرده
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship of Cognitive Emotion Regulation Strategies with depression and Anxiety in Students of Special Middle Schools for Talented Students in Shiraz
بررسی رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با افسردگی و اضطراب در دانش‌آموزان مراکز راهنمایی استعدادهای درخشان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Impact of Morning Exercise on Aggression Reduction in Children with Educable Mental Retardation
تأثیر ورزش صبحگاهی بر کاهش پرخاشگری کودکان کم‌توان‌ذهنی آموزش‌پذیر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Association of Visual-motor Integration with Handwriting in Students with Mentally Retardation
رابطه یکپارچگی بینایی _حرکتی با دست‌نویسی در دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles