Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 4 (2007-2)
What is Phonological Awareness?
آگاهی واجشناختی چیست؟
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Prevalence of Arithmetic Disorder among Elementary School Children in Ardebil
شیوع اختلال حساب نارسایی در دانشآموزان دبستانی شهر اردبیل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Narrative Therapy on Depression of Children
تأثیر قصهدرمانی بر کاهش علایم افسردگی در کودکان افسرده
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship of Cognitive Emotion Regulation Strategies with depression and Anxiety in Students of Special Middle Schools for Talented Students in Shiraz
بررسی رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با افسردگی و اضطراب در دانشآموزان مراکز راهنمایی استعدادهای درخشان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of Morning Exercise on Aggression Reduction in Children with Educable Mental Retardation
تأثیر ورزش صبحگاهی بر کاهش پرخاشگری کودکان کمتوانذهنی آموزشپذیر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Association of Visual-motor Integration with Handwriting in Students with Mentally Retardation
رابطه یکپارچگی بینایی _حرکتی با دستنویسی در دانشآموزان کمتوانذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles