Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Exceptional Children

فصلنامه کودکان استثنایی



Volume 12, Number 1 (2012-6)


Values Education in Pre-Professional Level of Religion Textbooks: Strategies towards Desired Situation through a Review of the Status Quo
آموزش ارز‌شها در کتاب‌های درسی دینی دوره‌ پیش‌حرفه‌ای: بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهایی برای وضعیت مطلوب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Investigation of the Relationship between Maternal Broader Autism Phenotype and Children’s Theory of Mind
رابطه فنوتیپ گسترده درخودماندگی مادران با نظریه ذهن کودکان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Comparison of Reading Comprehension Level between Integrated Students with Hearing Impairment and Hearing Students
مقایسه سطوح درک خواندن دانش‌آموزان کم شنوای تلفیقی با دانش‌آموزان شنوا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Lead, a Silent Factor in Learning and Behavioral Disabilities
سرب عاملی خاموش در بروز ناهنجاریهای رفتاری و اختلالات یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Impact of EEG Neurobiofeedback on Dyslexia Symptoms
بررسی تأثیر بیوفیدبک EEG در کاهش علائم نارساخوانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Multimedia in Learning and Retention of English for Low Vision Students at Third Grade Middle School
تأثیرآموزش چندرسانه‌ای بر یادگیری درس زبان انگلیسی دانش‌آموزان کم‌بینا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effectiveness of Parent-Based Pivotal Response Treatment on Improvement of Children with Autism
اثر روش درمانی پاسخ‌محور مبتنی بر والدین در بهبود کودکان دارای اتیسم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles