Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Exceptional Children
فصلنامه کودکان استثنایی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 12, Number 1 (2012-6)
Values Education in Pre-Professional Level of Religion Textbooks: Strategies towards Desired Situation through a Review of the Status Quo
آموزش ارزشها در کتابهای درسی دینی دوره پیشحرفهای: بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهایی برای وضعیت مطلوب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Investigation of the Relationship between Maternal Broader Autism Phenotype and Children’s Theory of Mind
رابطه فنوتیپ گسترده درخودماندگی مادران با نظریه ذهن کودکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Comparison of Reading Comprehension Level between Integrated Students with Hearing Impairment and Hearing Students
مقایسه سطوح درک خواندن دانشآموزان کم شنوای تلفیقی با دانشآموزان شنوا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Lead, a Silent Factor in Learning and Behavioral Disabilities
سرب عاملی خاموش در بروز ناهنجاریهای رفتاری و اختلالات یادگیری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of EEG Neurobiofeedback on Dyslexia Symptoms
بررسی تأثیر بیوفیدبک EEG در کاهش علائم نارساخوانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Multimedia in Learning and Retention of English for Low Vision Students at Third Grade Middle School
تأثیرآموزش چندرسانهای بر یادگیری درس زبان انگلیسی دانشآموزان کمبینا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Parent-Based Pivotal Response Treatment on Improvement of Children with Autism
اثر روش درمانی پاسخمحور مبتنی بر والدین در بهبود کودکان دارای اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles