[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
شناسنامه نشریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اعضای هیئت تحریریه و سردبیری
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم تعهدنامه و فایل تعهد نامه اصالت مقاله
فرم تعارض منافع
اخذ هزینه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران و راهنمای عضویت و ثبت داوری در publons
اسامی داورانی که طی یک سال با فصلنامه همکاری داشتند
میانگین بازه زمانی فرایند داوری و پذیرش مقاله
فلودیاگرام
مقالات آماده انتشار
آماده انتشار برای شمارههای آتی
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
پست الکترونیک
اصول اخلاق نشر
همکاری با انجمن ها
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
نرخ انتشار
مقالات منتشر شده:
632
نرخ پذیرش:
43.1
نرخ رد:
56.9
میانگین داوری:
279 روز
میانگین انتشار:
186 روز
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
بانک ها و پایگاههای نمایه کننده نشریه
ِDOI
https://www.doi.org/
دوره 20، شماره 3 - ( 8-1399 )
برگشت به فهرست نسخه ها
تاثیر آموزش مبتنی بر فناوری بر انگیزش پیشرفت تحصیلی، یادگیری، و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی در درس زبان انگلیسی
ص. 5-20
اسماعیل زارعی زوارکی
،
فرحناز دلاوریان
،
پرویز شریفی درآمدی
،
داریوش نوروزی
،
علی دلاور
چکیده
(2961 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(918 دریافت)
مقایسه اثربخشی مداخله با روش تحلیل رفتار کاربردی و نوروفیدبک بر ارتقای مهارتهای شناختی، اجتماعی و فعالیتهای روزمره زندگی در کودکان مبتلابه اختلال طیف اوتیسم
ص. 21-36
رقیه محمدی
،
محمد نریمانی
،
عباس ابوالقاسمی
،
سمیه تکلوی
چکیده
(2729 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(867 دریافت)
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر ادراک خود و ابراز وجود دانشآموزان با نارسایی یادگیری
ص. 37-48
همایون هارون رشیدی
،
پریسا کاشی زاده
،
کبری کاظمیان مقدم
چکیده
(2253 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1758 دریافت)
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازیهای رایانهای بر شدت علایم کودکان مبتلابه اختلال نقص توجه/بیشفعالی
ص. 49-64
نظام الدین قاسمی
،
حبیب هادیان فرد
،
پریسا اوریادی
چکیده
(1940 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(797 دریافت)
مهدکودک تلفیقی بستری برای تعامل کودکان با اختلالهای جسمی- حرکتی و عادی
ص. 65-78
نسیم رزاقی
،
علیرضا عینی فر
،
عیسی حجت
،
ابراهیم پیشیاره
چکیده
(2355 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(648 دریافت)
تأثیر برنامه آموزش فرزندپروری مثبت بر نیمرخ ارتباط مادران و کودکان کمشنوا
ص. 79-88
محمد عاشوری
،
محسن غفوریان
چکیده
(2138 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(688 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی دوره دوم ابتدایی دانشآموزان کمتوان ذهنی براساس الگوی ویلیام رومی
ص. 89-98
آسیه مرادی
،
طیبه تازیکی
،
سوگند قاسم زاده
چکیده
(2554 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2628 دریافت)
اثربخشی الگوی عصب روانشناختی خلاق سازی ذهن بر بهبود کارکردهای ادراکی- حرکتی، بینایی- فضایی و حافظه دانشآموزان حساب نارسا پایه اول تا پنجم دوره ابتدایی
ص. 99-112
علیرضا پیرخائفی
،
غزل سادات پورنسایی
،
مجتبی صداقتی فرد
چکیده
(1453 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(767 دریافت)
کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی
ص. 113-132
زهرا ترازی
،
ملوک خادمی اشکذری
،
مهناز اخوان تفتی
چکیده
(2060 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(798 دریافت)
مقایسه توانایی بازشناسی هیجان چهره در افراد ناشنوا، کمشنوا و عادی
ص. 133-146
ملیحه ضیایی
،
سیدموسی طباطبایی
،
مجتبی رجب پور
چکیده
(2195 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1024 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
[__CODE __JMETRICS__FULL__FA____ CODE__]
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4645